Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Specializált területet lefedő ügyviteli programok képes leírás - Ügyviteli programok - általános és speciális témák.tlap.hu
részletek »

Specializált területet lefedő ügyviteli programok - Ügyviteli programok - általános és speciális témák.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: ugyviteliprogram.tlap.hu » Specializált területet lefedő ügyviteli programok
Keresés
Találatok száma - 13 db
Blondesoft szépségszalon ügyviteli program

Blondesoft szépségszalon ügyviteli program

Szépségszalon menedzsment szoftver a Blonde Softtól. A Blonde egy olyan ügyviteli rendszer, amely elsősorban a szépségiparra koncentrál, de rugalmas felépítéséből adódóan alkalmas sok egyéb területen működő vállalat üzleti folyamatainak kezelésére. A Blonde több különböző változatban kapható. Fodrászatoknak, kozmetikáknak, műköröm stúdióknak és szépségszalonoknak: Szépségszalon Start, Szépségszalon Studio, Szépségszalon Standard és Szépségszalon Professional. Szoláriumoknak: Szolárium Fitness termeknek: Fitness Spa és klinika számára: Spa és Klinika Az egyes változatok hasonlítanak egymásra, de egyre nagyobb üzletek kezelésére alkalmasak, egyre több feladatot képesek ellátni illetve az adott terület sajátosságaira koncentrálnak. Így mindenki megtalálhatja a számára ideális változatot.

Depo Tourist utazási irodák szoftvere

Depo Tourist utazási irodák szoftvere

A DEPO Tourist program utazási irodák számára kiváló megoldást nyújt az irodai nyilvántartási munkában. A DEPO Tourist fő funkciói, jellemzői: A szoftver lehetővé teszi, hogy az iroda igény szerint utazás szervezésre vagy utazás közvetítésre használja a szoftvert. Beutaztatás szervezése, idegen nyelvű dokumentumok, számla. Ügyfél adatbázis: ügyfelek, partnerek nyilvántartása. Utazási szolgáltatás rögzítése tételesen (szabadon kialakítható típusok), utaslista szerkesztése. Előre felrögzíthető utak, szolgáltatások a terméklistában. Utazással kapcsolatos nyomtatványok nyomtatása: voucher, megrendelő. Partnerek közötti elszámolások számolása és nyomtatása: rendelés, rendelés visszaigazolás / jutalék elszámolás. Számlázás, számlák napi zárása, napi pénztárjelentés. Számlázás a szolgáltatás alapján, terméklista alapján, vagy listáktól és szolgáltatástól függetlenül is. Számlázás Ft-al, Euroval, angol nyelvű számla Kerekítés a 2008 március 1-től érvényben lévő szabályok szerint, adószám megjelenítése Árrés ÁFA feltüntetése A megrendelőtől kétféle módon történhet díjbeszedés: számla alapján vagy bevételi pénztárbizonylattal. Előleg számla, végszámla készítése automatikusan, dátumok automatikus beállítása. Határidők kezelése, automatikus figyelmeztetés az út megkezdése előtt, figyelmeztetés számlatartozásokra, ki nem fizetett szolgáltatásokra. Körlevelezés, értesítések E-mailban

DEPO Üzletkötő program

DEPO Üzletkötő program

Üzletkötők, marketingesek, tanácsadók, területi képviselők ügyfél kapcsolati szoftvere. A szoftver hosszabb időtartamú ügyletek, ügyfelekkel kapcsolatos nyilvántartások, feladatok, munkák nyilvántartásában és a gyors visszakeresésben nyújt segítséget. Alkalmas az ügyekkel kapcsolatos levelezések, különféle iktatások, dokumentumok, csatolt állományok (dokumentumok, fotók) rendszerezésére, nyilvántartására. Lehetőség van továbbá a levelezéssel kapcsolatos postai nyomtatványok nyomtatására is. A DEPO Üzletkötő program fő funkciói, jellemzői: Ügyfél adatbázis Ügyfelek nyilvántartása, ügyfeleknek végzett munkák és kapcsolattartás teljes áttekintése, kapcsolódó dokumentumok szervezése Ügyek tervezése és előírása munkatársak részére sablon alapján Egy bizonyos ügy kapcsán elvégzett részfeladatainak nyilvántartása és számlázása Felhasznált anyagok és szolgáltatások nyilvántartása akár számlázás nélkül is, az ügy költségeinek áttekintése, utólagos számlázása Cikkszám adatbázis, készletnyilvántartás Számlázás, bevételi pénztárbizonylat, proforma számla, több pénztár kezelése Határidők kezelése, automatikus figyelmeztetés aktuálisan elvégzendő munkákra Körlevelezés, sablon alapján értesítések küldése E-mailben Postai nyomtatványok: boríték, etikett címzés, ajánlott feladóvevény, utánvét, csekk, stb. nyomtatás Marketing munkát támogató sokféle kiegészítés, teljesítmény összegzése

Éttermi és szállodai szoftverek

Éttermi és szállodai szoftverek

Szállodát, éttermet, netán fitness termet vagy wellness központot üzemelhet, de nem hallott még az éttermi rendszerek nagyszerűségéről? Itt a remek alkalom a teljes automatizálásra, a menedzsment kialakítására! Keressen minket, igényelje a szállodai szoftver vagy éttermi szoftver programok egyikét! Profi elszámoltató rendszereinket is csak ajánlani tudjuk: a pincér program és a vendéglátó program mindenben a segítségére lesz! Ha megbízható üzlettársakat keres, döntsön ezek mellett! Növelje a bevételét akár már ma!

HostWare Hotel- szállodai és éttermi szoftver

HostWare Hotel- szállodai és éttermi szoftver

A turizmus területét ellátó szoftverház, szállodai szoftver, éttermi szoftver ajánlattal A HostWare Kft. két évtizedes fejlesztési- értékesítési- támogatási tevékenysége eredményeképpen Magyarország legnagyobb felhasználókörű szállodaszoftver szállítójává vált. Termékpalettája kiterjed a szállodai-, éttermi-, SPA-, valamint a készlet- és pénzügyi területekre. Jelenleg több mint 420 hotel használ HostWare szállodai szoftvert Magyarországon, Romániában és Ausztriában. A saját fejlesztésű rendszerhez biztosított támogatási szolgáltatások: szabályzó változások követése éjjel-nappali szoftverügyelet felhasználó igénye szerinti kiegészítés technikai továbbfejlesztés

Justitia Ügyvédi Információs Rendszer

Justitia Ügyvédi Információs Rendszer

A Justitia egy egyszerűen használható számítógépes rendszer, amely jelentősen megkönnyíti az ügyvédi irodák ügyvitelét és az egyéni ügyvédek mindennapos munkáját. A Justitiával az ügyiratok, dokumentumok és egyéb adatok keresési ideje másodpercekre csökken - így minden, ami már egyszer rögzítve lett, szinte azonnal kéznél van. A program zavartalanná teszi az információáramlást az irodán belül, ezért jelentős időmegtakarítás érhető el a használatával. A Justitia tárolja a fontos időpontokat és teendőket, és automatikus figyelmeztetést küld a határidők lejárta előtt. A Justitia támogatja a JÜB szabályzatnak megfelelő nyilvántartás vezetését is.

Magas szintű logisztikai rendszertervezés.

Magas szintű logisztikai rendszertervezés.

A Quality Logistics Management cég logisztikai rendszertervezéssel foglalkozik, vagyis hatékonyan működő raktárrendszerek tervezésével és kiépítésével. Egy megfelelően megtervezett és kiszámíthatóan működő raktárrendszer egy cég életében elengedhetetlen, hiszen maga a cég működésére is pozitív hatással van. A QLM csapata több évtizedes szakmai tapasztalattal garantálja a megrendelő számára a tökéletes raktárrendszer megtervezését és kivitelezését. A honlap linkjére kattintva részletesen ismerhetjük meg a QLM tevékenységi köreit és a csapat tagjait is.

MunkaLap szoftver

MunkaLap szoftver

trertert-erm,.tn, ertertert ert er tertertert erwt wert erw twer twert wertwertewrterterwter wt ert erw twer twertwertertwertertertert e ter t ert ertertertertertertertert ertertertertert ertwertertertertertert

Optasoft szállítás optimalizáló program

Optasoft szállítás optimalizáló program

Gyártás, logisztika, termelés optimalizálás, költségcsökkentés, döntéselőkészítés, ellátólánc optimalizálás. Üzleti optimalizációs megoldások az Optasoft Kft.-től A TransIT a gyakorlatban sikeresen alkalmazott járattervező szoftver. A tervezési funkciók mellett számos webalapú funkciót is tartalmaz, így pl. a szofver által tervezett útvonalak közvetlenül exportálhatók egy navigációs eszközre, vagy a járművek aktuális GPS koordinátái valós időben követhetők - mégpedig ugyanazon a kezelői felületen keresztül. A TransIT előnyei - a tervezés minőségének javulása költségcsökkenést eredményez, a rendszer költségei rövid időn belül megtérülnek - a járműpark változatlansága mellett nagyobb megbízási volumen teljesíthető - a vevőknél csökken a várakozási idő - gyors reakciót tesz lehetővé a megbízási pontok változása esetén - megnövekedett átláthatóság valamennyi esemény és tevékenység dokumentálásának köszönhetően - a folyamatok elektronikus támogatása - alacsonyabb függés a tervezési szakemberektől - könnyű kezelhetőség, számos beállítási lehetőség - potenciális növekedési lehetőséget jelent Jellemző alkalmazási területek - nemzetközi fuvarozás - élelmiszerszállítás - postai szállítások - üzemanyag-szállítás - gyógyszerterítés

Hirdetés
Rendezvényszervező modul

Rendezvényszervező modul

Rendezvényszervezés gyorsan és hatékonyan! Sokan azt gondolják, hogy a céges események, vállalati vacsorák vagy akár a csapatépítő tréningek megszervezése egy több napos, akár több hetes előkészületet igénylő feladat; és hogy csak úgy kivitelezhető, ha minden résztvevőt egyenként hívunk fel vagy személyreszabott e-mailben értesítünk. Tényleg ennyi minden kellene? Korábban - mikor még a rendezvényszervezést szoftveresen nem lehetett megoldani ? talán helyénvaló kérdés lett volna. A Rendezvényszervező modul segédeszközként szolgál azok számára, akik rendezvényeiket minimális energiaráfordítással, gyorsan szeretnék kivitelezni. A projektekkel kapcsolatos információk bárhonnan azonnal elérhetővé válnak, így nem csupán az események ideje vagy helyszíne, hanem a ráfordítás költsége is követhető. A megszervezésre kerülő rendezvény a megfelelő paraméterek megadásával átláthatóvá válik. Módunk van az összejövetel induló- és végdátumának meghatározására (1 vagy több napos), és azt is jelölhetjük, hogy ingyenes vagy fizetős rendezvényről van-e szó.

Tiger Softwares - online ügyviteli rendszerek

Tiger Softwares - online ügyviteli rendszerek

Csapatunk fő tevékenységi köre az egyedi ügyviteli rendszerek és térinformatikai szoftverek fejlesztése. Munkánk során törekszünk arra, hogy a legmodernebb, legújabb technológiákat használjuk, ezért folyamatosan képezzük magunkat, hogy lépést tartsunk az informatika világában tapasztalható gyors fejlődéssel. Hogy egy jól működő, egyedi, testreszabott szoftvert kapjon ügyfelünk, az igényeket és folyamatokat felmérjük a legapróbb részletektől, azaz a munkatárs által elkészített kézi megoldástól kezdve. Célunk, hogy segítsünk ügyfeleinknek abban, hogy a legjobb szoftvermegoldást kínálva optimalizáljuk üzleti folyamataikat, költséghatékonyabbá tegyük működésüket.

WebHázmester társasház könyvelő program

WebHázmester társasház könyvelő program

A szoftver szolgáltatásai röviden: Nyilvántartások - társasházak, albetétek nyilvántartása - egyszeres vagy kettős könyvvitel választása - tulajdonosok, lakók, bérlők nyilvántatrása - vevők, szállítók nyilvántarása - társasházi főmérők és albetétenkénti mellékvizmérők kezelése - vízdíj előírások (vízórás, nem vízórás) - mérőórák nyilvántartása (víz,gáz,áram,hőmennyiség stb.) - szolgáltatási díjak kezelése (fűtés, melegvíz, hidegvíz, csatorna,áram) - bankok, pénztárak Előírások - csoportos képzési lehetőség - albetétenként egyéni előírás készítés - felosztás típusok szerint alapterület,lég m3, tulajdoni hányad vagy fő stb. alapján Levelezések - egyenleg értesítő - felszólító levél - nullás igazolás - csekk nyomtatás Bank - kivonatok felvitele (terhelés,jóváírás ellenőrzéssel) - kivonatok keresése, nyomtatása - kivonat módosítása - a vevő-szállítói számlák automatikus átvétele (ha előzőleg rögzítve lett) Pénztár - tulajdonosi be- és kifizetések - pénztári bizonylatok nyomtatása - pénztár összesítés nyomtatása Vevő-szállító - számlák felvitele - számlák könyvelése - kimutatások, kintlévőségek kezelése Könyvelés - választható egyszeres vagy kettős könyvvitel - vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes tételek könyvelése - teljes analitika mind az egyszeres mind a kettős könyvvitelhez - tulajdonosi egyenlegértesítők, felszólító levelek - naplófőkönyv l

wSoft Kölcsönzés nyilvántartó program

wSoft Kölcsönzés nyilvántartó program

A wSoft kölcsönző v2.5 kölcsönzéssel foglalkozó vállalkozások számára készült többfelhasználós, hálózati adatbázis kezelésére is alkalmas kölcsönzés nyilvántartó program. Segítségével könnyen, néhány kattintással vagy billentyű lenyomással kezelhetőek a kölcsönzések, foglalások, esetleges e-mail értesítés küldések. Mind az ügyfelek mind a termékek adatai csv (Excel) formátumú fájl segítségével importálhatóak vagy exportálhatóak. A kölcsönzés nyilvántartó program ingyenes (demó) verziója bármeddig korlátlanul működik, de a kölcsönzések száma limitálva van 30 darabra. kölcsönzés nyilvántartó program 1 éves licence: bruttó 5990 Ft.-

Tuti menü