Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Komplex vállalatirányítási rendszerek nagyobb cégeknek képes leírás - Ügyviteli programok - általános és speciális témák.tlap.hu
részletek »

Komplex vállalatirányítási rendszerek nagyobb cégeknek - Ügyviteli programok - általános és speciális témák.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: ugyviteliprogram.tlap.hu » Komplex vállalatirányítási rendszerek nagyobb cégeknek
Keresés
Találatok száma - 13 db
E-bone SAP Business One

E-bone SAP Business One

SAP Business One értékesítés, tanácsadás, starter pack, compact Az SAP Business One olyan vállalatok számára ajánlott, amelyek hatékonyságuk fokozása érdekében, illetve növekedésük kényszerében optimalizálni akarják üzleti folyamataikat. E vállalatoknak egy gyorsan bevezethető, könnyen használható, és a jelenlegi IT infrastruktúrájukat a lehető legjobban felhasználó rendszerre van szükségük. Az SAP Business One-t kifejezetten a 5-350 főt foglalkoztató cégekre fejlesztette ki az SAP. A rendszert jelenleg 14 nyelven 22 országban használják. Az egyes országokban az eltérő törvényi szabályozások miatt országonként lokalizált változatok érhetők el. Az SAP Business One egy olyan logikus, áttekinthető felépítésű, könnyen kezelhető felületű, Microsoft Windows környezetben működő rendszer, amely számos konfigurációs lehetőséggel rendelkezik. Gyorsan bevezethető, skálázható, nagy teljesítményű és igen megbízható alkalmazás. Nyílt szabványokon alapul, így belőle összetettebb megoldások is könnyen kialakíthatók, illetve integrálhatók más rendszerekkel. Az SAP Business One számos olyan innovatív megoldást tartalmaz, amely lehetőséget nyújt a puszta adatok értékes információkká alakításához. A Drag∓mp;elate funkció segítségével a felhasználók eltérő adatbázisokból is könnyen áthúzhatják munkaasztalukra az információkat. E szoros integráció új távlatokat nyit más üzleti rendszerek szám

Eniac Computing - AB4 integrált vállalatirányítási rendszer

Eniac Computing - AB4 integrált vállalatirányítási rendszer

Vállalatirányítás Könnyedén! Integrált ügyviteli és számviteli rendszereink bevezetésével bármilyen méretű vállalat optimalizálhatja teljesítményét, azaz gazdaságosabban és hatékonyabban működhet. Korszerű vállalatirányítási rendszer és komplex szolgáltatáscsomag egy kézből Innovatív vállalatirányítási szoftvereink mellet olyan komplex szolgáltatáscsomagot is kínálunk ügyfeleinknek, amely elősegíti a vállalatok gazdaságosabb és hatékonyabb működését. Meggyőződésünk, hogy egy sikeres vállalatirányítási rendszer jóval több, mint pusztán egy jól működő szoftver. Tevékenységünk során ezért kiemelt hangsúlyt fektetünk a támogató szolgáltatásokra a termék kényelmes és felhasználóbarát alkalmazásának elősegítésétől kezdve a stratégiai tanácsadáson át az egyedi igények megvalósításáig. Szakértői csapatunk elkötelezett aziránt, hogy a szoftvereink által kínált előnyök minél egyszerűbben és a lehető legrövidebb idő alatt értékké váljanak partnereink számára.

ERP Consulting - SAP

ERP Consulting - SAP

Az ERP Consulting 1999 áprilisában jött létre, azzal a célkitűzéssel, hogy ügyfeleinek színvonalas SAP vállalatirányítási tanácsadási tevékenységet nyújtson. Vezetői és tanácsadói a cég megalakulását megelőző 6-8 évben már a hazai SAP tanácsadói piac élvonalát alkották, és ez a Szakmai műhely szemlélet töretlenül érvényesül a jelen pillanatig is. Ennek eredményeképpen tulajdonosi, ügyvezetői, vezetői szinten is szakmailag elismert és elkötelezett emberek alkotják a stabil hátteret a színvonalas munkához. Az ERP Consulting Kft. egy vezetői SAP tanácsadó cég.

FÓKUSZ költségvetési integrált informatikai rendszer

FÓKUSZ költségvetési integrált informatikai rendszer

FÓKUSZ költségvetési integrált informatikai rendszer a költségvetési intézmények integrált rendszere. IBM eSERVER iSeries/400 (AS/400) gépekre specializálódott - Számvitel - Pénzügy - Előirányzat kezelő - Kötelezettségvállalási - Tárgyi eszközgazdálkodás - Anyaggazdálkodás - Humán erőforrás és bérelszámolási - Utaztatói - Gépjármű költségelemző - Lakástámogatási - Dokumentumarchiváló

Komplex ügyviteli rendszer - Complog MRC Kft.

Komplex ügyviteli rendszer - Complog MRC Kft.

Ügyviteli rendszerünkkel adatait integrálhatja, melyet a program bármely részéből könnyedén elérhet. Nagy mennyiségű adatokkal dolgozhat, garantált a rendszer biztonsága. Ügyviteli szoftverünk mindig napra kész, követi a törvényi, jogszabályi változásokat. Felhasználóbarát, logikusan felépített felületen használhatja adatait, vállalata folyamataira szabott rendszerrel dolgozhat. Jelentős profit növekedést érhet el, ha fejlett integrált ügyviteli rendszert használ, gazdasági döntéseit így még időben meghozhatja és jobban átlátja a cége működését, naprakész kimutatásokkal.

Libra integrált vállalatirányítási rendszer

Libra integrált vállalatirányítási rendszer

A Libra6i integrált vállalatirányítási rendszer a közép- és nagyvállalatok operatív és adminisztratív tevékenységeinek komplex lefedésére és a vezetői döntéshozatal támogatására készült. A LIBRA6i rendszer biztosítja, hogy a felhasználó valamennyi feldolgozását megvalósító, egységes információs rendszert használjon, s egyúttal az egész vállalatra kiterjedő integrációt valósítson meg. Teljes integráltság A LIBRA6i egyszerre teremti meg mind a különböző vezetői információs funkciók, vezetői döntés-támogató funkciók, mind pedig a különböző alrendszerekben keletkező üzleti tranzakciókat feldolgozó funkciók integráltságát. A szoftverben nincs szükség többszörös adatbevitelre, mert a LIBRA6i rendszerben az egyes funkciók egymásra épülnek, az adatok egy egységes vállalati adatbázisba kerülnek.

Mago.net ERP rendszer

Mago.net ERP rendszer

Számlázás, raktározás, könyvelés, fuvarszervezés, ügyviteli és vállalatirányítási rendszer. Mago.net integrált ügyviteli és vállalatirányítási szoftver. A mago.net elérhetővé teszi mindazt a szabadságot, melyet eddig csak a nagyvállalatok élvezhettek. Válasszon tökéletes megoldást cége további növekedéséhez! A mago.net rendszer a következő szakterületek munkáját segíti: - Könyvelés - Pénzügy és kontrolling - Értékesítés - Kereskedői nyilvántartás és jutalékpolitika - Beszerzés - Készletnyilvántartás, logisztika támogatása - Termelésirányítás és -tervezés - Menedzsment statisztikák és vezetői riportok - Intrastat (EU), stb. A rendszerhez támogató modulok is kapcsolódnak amelyek többek között lehetővé teszik: - a jogosultságok kezelését, - a tevékenységek naplózását, - vagy akár a rendszer távoli elérését. A rendszer mobil eszközökkel (mobiltelefon, PDA) is lekérdezhető és kezelhető. A mago.net teljes egészében a Microsoft .NET technológiára épül. A bevezetés eredményességében a jó szoftver csak a siker egyik felét jelenti. A másik felét cégünk tapasztalata, kollégáink hozzáértése és az általunk nyújtott szolgáltatások minősége garantálja. A mago.net vállalatirányítási rendszer könnyen kezelhetővé teszi a cégvezetéssel járó teendőket és irányítási feladatokat.

MegaORA integrált vállalatirányítási rendszer

MegaORA integrált vállalatirányítási rendszer

A MegaORA vállalatirányítási rendszer feladatai: Teljeskörű támogatás biztosítása a szervezet reál- és információs tevékenységei számára. Gyors, hatékony feldolgozás biztosítása akár nagyszámú üzleti tranzakció esetén is. Információszolgáltatás (különböző szintű) vezetői döntéshozatal támogatáshoz. Lehetőség a térben elkülönülő szervezetek valósidejű összekapcsolására. Bekapcsolódás az elektronikus adatszolgáltatásba és e-business lehetőségekbe. MegaORA alrendszerek csoportosítása: Gazdálkodási folyamatok - Termelésirányítási folyamatok - Pénzügy-számvitel - Humánerőf orrás gazdálkodás - Eszközgazdálkodás - Gyártmán y tervezés - Gyártás - Minőség-ellenőrzés - L ogisztikai folyamatok Döntéstámogatási folyamatok - Értékesítés - Beszerzés - Kész letgazdálkodás - Ügyfélkapcsolat-kezelés (CRM) - Kontrolling - Stratégiai tervező rendszer - Vezetői információs rendszer (VIR) Az alrendszerek tartalma: A gazdálkodási és a logisztikai folyamatok alrendszereit az új fejlesztői eszköz lehetőségeit kihasználva, magasabb szinten dolgoztuk ki. Az egyes programmodulokról vázlatos és bővebb leírás található a már elkészült alrendszerek leírásánál. A tervezett, illetve fejlesztés alatt lévő alrendszerek vázlatos ismertetése a következő: Termelésirányítási folyamatok Ez az alrendszer a következő funkciókat tartalmazza: - Gyártmánytervezés: - adatbá zisok kialakítása - gyártmánystruktúra-gyártmán

Origo Software Komplex kereskedelmi rendszer

Origo Software Komplex kereskedelmi rendszer

Főként nagyobb kereskedelmi szervezetek teljes körű integrált adatfeldolgozásának megszervezésével, megvalósításával, majd azok korszerűsítésével foglalkozunk, és folyamatosan igyekszünk biztosítani azok fennakadás nélküli, üzemszerű működését. Rendszerszervezés Kereskedelmi és raktár-technológiai folyamatok tervezése, kivitelezésével, ezek irányítási rendszereinek kialakítása a cégünk fő profilja. Komplex kereskedelmi rendszer NAV engedélyes pénztárgépesítéstől, nagykereskedelmi feldolgozástól, a rendelési, áru-utánpótlási rendszeren, a központi boltelszámoltatáson és pénzügyi rendszeren keresztül, a főkönyvi könyvelésig és végezetül összegzésként teljes mélységű management grafikus információs rendszerig, teljes körű áruforgalmi és elszámol(tat)ási rendszert modemes vagy internetes adatátviteli lehetőséggel. PC alapú vonalkódos pénztárgépekkel könnyebb és pontosabb a készletkezelés. Számlázási rendszerekkel rengeteg időt takaríthat meg.

Hirdetés
P@rtner.ERP Integrált Vállalatirányítási Rendszer

P@rtner.ERP Integrált Vállalatirányítási Rendszer

A P@rtner.ERP Integrált Vállalatirányítási Rendszer testre szabható megoldást kínál. P@rtner.ERP Integrált Vállalatirányítási Rendszer moduljai: Beszerzés Logisztika Értéke sítés Gyártáskövetés Gyártástervezés Szervíz Nyomonkövetés Folyamatmenedzsm e n t (Workflow) CRM Projektmenedzsment Dok umentumkezelés Főkönyv Pénzügyi modul Bér- és munkaügy Bank és folyószámla Tárgyieszköz Részvény-nyil vántartás Pénztárgépkezelés Gépjármű- és munkagép kezelés Fuvarszervezés Cash-flow tervezés Kontrolling és döntéstámogatás Telephelyek közötti szinkronizáció MLM Göngyöleg és környezetvédelmi termékdíj-kezelés Jövedéki adó modul Költségvetési ajánlatadó Szobanyilvántartó és éttermi modul Jogosultságkezelő modul Adatimport, adatexport Ismerje meg az összes termékünket: P@rtner.ERP Integrált Vállalatirányítási Rendszer P@rtner.Webshop Webshop megoldás Mobil.P@rtner Vonalkódos Ügyviteli Rendszer PDA.P@rtner Mobil Értékesítés (SFA) P@rtner.Bér Komplex Munkaügyi Rendszer P@rtner.Könyvelés Könyvelés könyvelő irodáknak is P@rtner.BI Üzleti Intelligencia Megoldás

R-trend integrált rendszer

R-trend integrált rendszer

A VKR és a VR3 rendszer összeköttetésben a főkönyvi és a bérelszámolási rendszerrel komplett integrált vállalatirányítási rendszert alkot. A felhasználók számlázási és készlet nyilvántartási igényeit egyedi termékazonosítással vonalkód olvasó illetve adatgyűjtő készülék segítségével szolgálja. A program teljes mértékben egyedi termékazonosítással működik, minden mozgás egyedileg nyilvántartott, teljességgel visszakereshető. A rendszer függöny nagykereskedelem kiszolgálására készült. Forgalmak karbantartása. Készlet kezelés: bevételezés, visszáru, kiadás, raktárak közötti átadás, darabolás (!) készletre vétel egyedi azonosítóval, gyűjtő bevétel, teljes raktár átadás, raktárak közötti átadás adatgyűjtőből, raktárak közötti átadás bizonylat feltöltéssel. Vonalkóddal leltár Rendelés: rendelés karbantartás, alapanyag foglalás, rendelés feloldás. Termelés. Szükségletek: Művelet szükséglet, anyag szükséglet, termék ár újrakalkulálás, gépszükséglet és termelésregisztrálás. Diszpozíció: diszpozíció anyagszükséglettel, diszpó anyag és alkatrész szükséglettel, alkatrészek művelet szükséglete. Termelésregisztrálás: termelésregisztrálás rendelésre, termelésregisztrálás diszpóra, Szállító készítés, szállító adatgyűjtőből. Számlázás, számlafigyelés, befizetések, számlatömb felvitel, rendelésszámlázás, helyesbítő számla. Importálás adatgyűjtőből, főkönyvi feladás, termelésirányítás

Servantes Integrát vállalaltirányítási rendszer

Servantes Integrát vállalaltirányítási rendszer

Kereskedelmi és termelő cégek, továbbá szolgáltatók; víz-, csatorna-, távhő-, melegvíz-szolgáltató és környezetgazdálkodási vállalatok speciális integrált vállalatirányítási, ügyviteli és számviteli szoftverrendszere. Számos modulból összeállítható Servantes ERP rendszer. Az igaz, hogy a Servantes ERP rendszer középpontjában a cég vezetőinek a döntéshozáshoz nyújtott gazdálkodási információk állnak, de fejlesztői munkánk során fontos volt az is, hogy a cég hierarchiájának alsó és középső régióiban dolgozók olyan szoftver eszközt kapjanak, amivel könnyedén megfelelhetnek a vezetők által számukra támasztott elvárásoknak. Általános, speciális és egyedi vállalatirányítási szoftver A Servantes ERP rendszer négy kategóriában létezik. 1. Az első az általános célú Servantes ERP rendszer, ami kivállóan alkalmazható minden olyan vállalatnál, ahol semmilyen speciális, az átlagostól jelentősen eltérő gazdasági, ügyviteli, számviteli folyamat nem zajlik. 2. A második a speciális gazdasági ágazatok, például lakossági hálózati szolgáltatók számára kidolgozott Servantes ERP megoldás. 3. Nagy és kiskereskedők számára létrehozott, a kereskedelmi funkciókat kiemelő és megerősítő Kereskedelmi Servantes ERP rendszer. 4. Különleges, egy-egy cég elvárásaira egyedi fejlesztéssel adaptált Servantes ERP.

Visual Apolló integrált vállalatirányítási rendszer

Visual Apolló integrált vállalatirányítási rendszer

Visual Apolló vállalatirányítási rendszer Marketing adatbázis A CRM Apolló az ügyfelek magasabb szintű értékesítési és vevőszolgálati menedzselését állítja a középpontba Apolló Projekt (Munkaszám-nyilvántartás) projektek kezelésére szolgál Pénzügy és könyvelés Egyszerre akár ötdimenziós könyvelés kialakítását támogatja. Vevői számlák: Lehetővé teszi a többszintű hitelellenőrzést és az ügyfelenkénti több devizanemet, fizetési és szállítási határidők, engedmények. Kezeli a kintlévőségeket, automatikusan elkészíti a számlákat, egyenlegközlő és felszólító leveleket. Adós és bonitás vizsgálati listák segítik a kereskedők és pénzügyi tervezést végzők munkáját. Szállítói számlák A kifizetéseket intézhetjük bankon vagy házipénztáron keresztül. A Házipénztár modul forintban és valutában kezeli a készpénzforgalmat. Dokumentum kezelés A szállítási számlák és a hozzájuk tartozó bizonylatok képének tárolásával, belső levelezési rendszeren történő átadásával megvalósíthatjuk a papírmentes irodát. Kereskedelmi modul Rendelés Beszerzés A Készletnyilvántartási modul támogatja a megfelelő készletszint fenntartását, miközben a költségeket a minimális szinten tartja. Gyártás Tárgyi eszköz Adatkapcsolat

Tuti menü