Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Ügyviteli programok - általános és speciális témák linkgyűjtemény linkjeinek képes leírásai - keresés a linkek között: Tiger - XL Bér [8. oldal]
részletek »

Ügyviteli programok - általános és speciális témák képes leírás: Tiger - XL Bér [8. oldal]

Képes leírás

Itt vagy: ugyviteliprogram.tlap.hu » Képes leírás
Keresés
Találatok száma - 131 db
Tiger Softwares - online ügyviteli rendszerek

Tiger Softwares - online ügyviteli rendszerek

Csapatunk fő tevékenységi köre az egyedi ügyviteli rendszerek és térinformatikai szoftverek fejlesztése. Munkánk során törekszünk arra, hogy a legmodernebb, legújabb technológiákat használjuk, ezért folyamatosan képezzük magunkat, hogy lépést tartsunk az informatika világában tapasztalható gyors fejlődéssel. Hogy egy jól működő, egyedi, testreszabott szoftvert kapjon ügyfelünk, az igényeket és folyamatokat felmérjük a legapróbb részletektől, azaz a munkatárs által elkészített kézi megoldástól kezdve. Célunk, hogy segítsünk ügyfeleinknek abban, hogy a legjobb szoftvermegoldást kínálva optimalizáljuk üzleti folyamataikat, költséghatékonyabbá tegyük működésüket.

Unit - Astra pénzügyi és számviteli rendszer

Unit - Astra pénzügyi és számviteli rendszer

Főkönyvi rendszerünk multi verziója elsősorban könyvelő irodák számára nyújt egyszerűen és gyorsan kezelhető megoldást, korlátlan számú cég könyvelésének lehetőségével. A program széles funkcionalitása biztosítja a könyveléshez és számvitelhez fűződő folyamatokat teljes körűen kezelését. Összetett lekérdezési és listázási funkciókkal naprakész adatokkal lehet ellátni az döntéshozókat az igényeknek megfelelően, rendszermoduljainkkal együtt használva (számlázás, bér, tárgyieszköz..) a program beállítástól függően akár kontírozva is bekerülnek a bizonylatok a főkönyvi rendszerbe így rengeteg rögzítéssel töltött idő és munka takarítható meg. Vevői, szállítói számlák könyvelése Előre kialakítható tranzakciók, gazdasági események, jogcímek - automatikus kontírozáshoz Bank kivonatok, pénztár bizonylatok könyvelése Vegyes bizonylatok Utólagos javítási lehetőségek Rugalmasan kialakítható számlatükör Szabadon definiálható ÁFA kulcsok Partnerek nyilvántartása Költséghelyek Munkaszám ok Mérleg / Eredmény kimutatás tetszőleges összeállítása több nyelven Deviza / Valuta árfolyamok nyilvántartása, követése Árfolyam nyereség, veszteség könyvelése Késedelmi kamatok, kamatváltozások, akár partnertől függően Elektronikus ÁFA bevallás Vevő/szállító analitika - folyószámla Kiegyenlítetlen számlák Vevő/szállító ÁFA analitika Folyószámla egyenlegközlő levél Kamatterhelő levél(időszakos kamatterhelés

Unit Global vállalatirányítási rendszer

Unit Global vállalatirányítási rendszer

A UNIT GLOBAL vállalatirányítási rendszer komplett, költséghatékony megoldást kínál a pénzügyek, az erőforrások és a folyamatok menedzseléséhez. Rendszer ünk jól skálázható, ezért kis- közép és nagyvállalatok számára is ideális, használatával növelheti a termelékenységet anélkül, hogy a napi üzletmenetet jelentősen át kellene alakítania. A UNIT GLOBAL moduljai közös törzsállományokat használnak, melyek minden modulból egységesen elérhetőek és a feladási feladatok egy gombnyomással elérhetőek. A rendszer hálózatban akár 50 munkaállomáson is képes egyidőben együtt működni. Rendszerünk jellemzői: Áttekinthető felhasználói felület Paraméterezhetőség, rugalmas kialakítás Jelszóval védett hozzáférés, jogosultságok Egyszerűen, könnyen kezelhető megoldások 100%-os jogszabály megfeleltetés Hálózati felhasználás

Unit Transparent CRM program

Unit Transparent CRM program

Unit Transparent CRM program: Minden ügyféladat egy helyen, Jelszó, jogosultsági rendszer Ügyfél információk azonnali megtekintése, Teendők adatainak áttekintése ügyfelenként vagy munkatársanként, Értékesítési események nyomonkövetése és sikerességi mérés Megszemélyesített levelezés Word-ben, e-mail-en Feladatok kiosztása munkatársaknak, Feladatok állapotának ellenőrzése, Ügyfél kapcsolattartók céges és személyes adatai, Feljegyzések az ügyfelekről, Csatolt dokumentumok, Nyitott események, teendők kezelése, akár riasztás beállításával Lezárt események, elvégzett teendők, Ügyfélcsoportok létrehozása, csoportosítás több szempont szerint (pozícionálás), Címlisták létrehozása - érdeklődők, egyéb listák Ügyfél forgalmi adatok azonnal, az integráltan kapcsolódó UNIT számlázó rendszerekből (ha rendelkezik számlázó rendszerrel), Üzenetkezelő rendszer a munkatársak kommunikációjához, Naptár és feladat bejegyzések, figyelmeztetés, teendők, Levelek, ajánlatok, szerződések csatolása az ügyfélhez a CRM rendszeren belül Listák, levél etikettek nyomtatása Hatékonysági kimutatások Hálózati felhasználás, egy időben több munkaállomásról

Ügyvitel.Net - Készlet ügyviteli rendszer

Ügyvitel.Net - Készlet ügyviteli rendszer

Ügyvitel.Net - Készlet A számlázóprogram­ot, raktárprogram­ot és crm rendszert egyesítő ügyvitel­i rendszer megoldást nyújt minden olyan vállalkozás számára, akik professzionális számlázási és készletkezelési megoldást keresnek. Szolgáltatásai kibővülnek a költségszámlák mindenre kiterjedő nyilvántartási lehetőségével, vevői és szállítói megrendelések, valamint fizetési felszólítások kezelésével. A szoftver széleskörű ügyfélkapcsolat kezelő crm rendszert és webáruház-kapcsolatot is tartalmaz. Általános rendszertulajdonságok Modern, letisztult, következetes kezelőfelület, minden egy ablakon belül lekérdezhető, rendszerezhető Listák exportálási lehetősége PDF, Excel, szöveges állományokba Nyomtatványok exportálási lehetősége PDF állományba Dokumentumok csatolásának lehetősége ügyfélhez, termékhez és bizonylatokhoz Részleg- és munkaszám kezelési lehetőség Beépített adatbizonsági rendszer: jogosultságok részletes paraméterezhetőséggel, eseménynapló Importálási lehetőség Excel állományokból Adatmentő-visszatöltő segédprogram Beépített, helyzetérzékeny, részletes súgó Felhasználói profilok kezelése, bizonylatrögzítés támogatása automatikus kitöltéssel Korlátlan számú valutanem felviteli lehetőség Többnyelvű kezelőfelület Bizonylatlistáink alapján etikettlista készíthető, a gördülékeny postázás érdekében Nyomtatványok (átutalási megbízás, csekk, stb.) közvetlen nyomtatási lehetőség

VisoCRM

VisoCRM

A VisioCRM egy olyan ügyfélmenedzsment rendszer, ami átfogja a teljes vállalati értékesítési, marketing és ügyfélszolgálati területet. Automatizálja és rendszerezi a vállalati folyamatokat ezáltal növelve az értékesítési lehetőségeket és az ügyfélelégedettséget. Néhány jellemző: - Felhőalapú megoldás: használja bárhonnan, bármikor - Nincs installáció, használatra azonnal kész - Folyamatos fejlesztés, frissítések - Alacsony havidíjas megoldás - Mobil megoldás: okostelefonról, tabletről is használható - Terméktámogatás és tanfolyamok - Magyar nyelvű dokumentáció - Egyedi fejlesztések is megrendelhetőek Főbb modulok: értékesítés támogatás, ügyféltámogatás, marketing automatizálás, vezetői jelentések

Visual Apolló integrált vállalatirányítási rendszer

Visual Apolló integrált vállalatirányítási rendszer

Visual Apolló vállalatirányítási rendszer Marketing adatbázis A CRM Apolló az ügyfelek magasabb szintű értékesítési és vevőszolgálati menedzselését állítja a középpontba Apolló Projekt (Munkaszám-nyilvántartás) projektek kezelésére szolgál Pénzügy és könyvelés Egyszerre akár ötdimenziós könyvelés kialakítását támogatja. Vevői számlák: Lehetővé teszi a többszintű hitelellenőrzést és az ügyfelenkénti több devizanemet, fizetési és szállítási határidők, engedmények. Kezeli a kintlévőségeket, automatikusan elkészíti a számlákat, egyenlegközlő és felszólító leveleket. Adós és bonitás vizsgálati listák segítik a kereskedők és pénzügyi tervezést végzők munkáját. Szállítói számlák A kifizetéseket intézhetjük bankon vagy házipénztáron keresztül. A Házipénztár modul forintban és valutában kezeli a készpénzforgalmat. Dokumentum kezelés A szállítási számlák és a hozzájuk tartozó bizonylatok képének tárolásával, belső levelezési rendszeren történő átadásával megvalósíthatjuk a papírmentes irodát. Kereskedelmi modul Rendelés Beszerzés A Készletnyilvántartási modul támogatja a megfelelő készletszint fenntartását, miközben a költségeket a minimális szinten tartja. Gyártás Tárgyi eszköz Adatkapcsolat

WebHázmester társasház könyvelő program

WebHázmester társasház könyvelő program

A szoftver szolgáltatásai röviden: Nyilvántartások - társasházak, albetétek nyilvántartása - egyszeres vagy kettős könyvvitel választása - tulajdonosok, lakók, bérlők nyilvántatrása - vevők, szállítók nyilvántarása - társasházi főmérők és albetétenkénti mellékvizmérők kezelése - vízdíj előírások (vízórás, nem vízórás) - mérőórák nyilvántartása (víz,gáz,áram,hőmennyiség stb.) - szolgáltatási díjak kezelése (fűtés, melegvíz, hidegvíz, csatorna,áram) - bankok, pénztárak Előírások - csoportos képzési lehetőség - albetétenként egyéni előírás készítés - felosztás típusok szerint alapterület,lég m3, tulajdoni hányad vagy fő stb. alapján Levelezések - egyenleg értesítő - felszólító levél - nullás igazolás - csekk nyomtatás Bank - kivonatok felvitele (terhelés,jóváírás ellenőrzéssel) - kivonatok keresése, nyomtatása - kivonat módosítása - a vevő-szállítói számlák automatikus átvétele (ha előzőleg rögzítve lett) Pénztár - tulajdonosi be- és kifizetések - pénztári bizonylatok nyomtatása - pénztár összesítés nyomtatása Vevő-szállító - számlák felvitele - számlák könyvelése - kimutatások, kintlévőségek kezelése Könyvelés - választható egyszeres vagy kettős könyvvitel - vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes tételek könyvelése - teljes analitika mind az egyszeres mind a kettős könyvvitelhez - tulajdonosi egyenlegértesítők, felszólító levelek - naplófőkönyv l

workdays - online számlázó, raktárkezelő program

workdays - online számlázó, raktárkezelő program

A workdays megfelelő megoldás lehet vállalkozása számára, ha egy egyszerűen kezelhető számlázó / raktárkezelő rendszert szeretne magáénak tudni, mely folyamatos fejlesztéseivel az Ön munkáját is sokkal könnyebbé teszi. A workdays egy folyamatosan fejlődő rendszer, minden fejlesztéssel az ön munkáját kívánjuk könnyíteni. Magas figyelmet kapott a fejlesztés során a munkafolyamatok idejének minimalizálása. A workdays rendszerhez letisztult, átlátható felületet terveztünk. A funkciók használatát könnyű megérteni, de ha mégsem, úgy a beépített útmutató válaszokat ad a felmerülő kérdésekre. A workdays folyamatosan fejlődik az igények, elvárások irányában. A mindennapi használat során sok új, extra funkcióval fog találkozni, melyeket költségek és kötöttségek nélkül használhat. Kell ennél több?

Hirdetés
wSoft Kölcsönzés nyilvántartó program

wSoft Kölcsönzés nyilvántartó program

A wSoft kölcsönző v2.5 kölcsönzéssel foglalkozó vállalkozások számára készült többfelhasználós, hálózati adatbázis kezelésére is alkalmas kölcsönzés nyilvántartó program. Segítségével könnyen, néhány kattintással vagy billentyű lenyomással kezelhetőek a kölcsönzések, foglalások, esetleges e-mail értesítés küldések. Mind az ügyfelek mind a termékek adatai csv (Excel) formátumú fájl segítségével importálhatóak vagy exportálhatóak. A kölcsönzés nyilvántartó program ingyenes (demó) verziója bármeddig korlátlanul működik, de a kölcsönzések száma limitálva van 30 darabra. kölcsönzés nyilvántartó program 1 éves licence: bruttó 5990 Ft.-

X-Raktár ügyviteli szoftver

X-Raktár ügyviteli szoftver

Az X-Raktár ügyviteli szoftver általános jellemzői: A program Office-szerű sávos felhasználói felülettel rendelkezik. A legtöbb ablakot egér nélkül, csak billentyűzettel is tökéletesen használhatjuk. A kurzort tartalmazó beviteli mező vastag piros kerettel van kiemelve. A program egységes funkcióbillentyűket használ minden ablakon, ez az alapbeállításoknál központilag állítható. Több cég, több felhasználó, korlátlan számú raktár, megbízható működés. A program képes több felhasználót kezelni, ezek jogosultságai részletesen állíthatók, Könnyedén, grafikus felületen keresztül követheti az egyes bizonylatok útját, Pl. egy rendelésből hogyan lesz szállítólevél, illetve ez utóbbiból számla. Rugalmas alkalmazkodás az Ön üzleti tevékenységéhez. A termék, partner adatokhoz, bizonylat fejlécekhez, tételekhez felhasználói mezőket rendelhet, Pl. egy terméknek lehet színe, mérete, stb.

XL-Bér bérprogram

XL-Bér bérprogram

A tökéletességre törekedve hoztuk létre az XL bérprogramot, munkaügyi és TB-elszámolási szoftvert! Az XL az első olyan integrált, bérszámfejtési és TB-elszámolási szoftverrendszer, melyet kifejezetten Windows-ra írtunk. Biztosak vagyunk benne, hogy az Ön cége rendelkezik valamilyen bérprogrammal. Amit mi az XL rendszerrel létrehoztunk, az a bérszámfejtés és a TB-elszámolás egy nagyobb integráltsága, ami a TB ügyintéző és a bérszámfejtő számára gyorsabb és egyszerűbb munkavégzést kínál. A bérszámfejtő és a TB ügyintéző ideje nagy részének megtakarítása nem elhanyagolható szempont egy HR vezető vagy gazdasági igazgató számára. Az XL-Bér és Személyi Ügyviteli Szoftverrendszer a tökéletességet képviseli könnyen áttekinthető megjelenésével, listáival és könnyű kezelhetőségével. Az XL Személyi Ügyviteli Rendszer főbb moduljai XL-Bér: bérprogram 2013., bérszámfejtés, szja, járulékok, munkaügy XL-TB: társadalombiztosítási számfejtés 2013. TB-elszámolás XL-Elektron: elektronikus bevallások 2013. (Szja 2013.) XL-Idő: munkarend és munkaidő tervezés XL-Jelen: jelenléti ív XL-Café: béren kívüli juttatás ( Kafetéria 2013. ) XL-Kérdés: általános lekérdező XL-Levél: körlevél

Tuti menü