Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Ügyviteli programok - általános és speciális témák linkgyűjtemény linkjeinek képes leírásai - keresés a linkek között: R Trend - Termék [7. oldal]
részletek »

Ügyviteli programok - általános és speciális témák képes leírás: R Trend - Termék [7. oldal]

Képes leírás

Itt vagy: ugyviteliprogram.tlap.hu » Képes leírás
Keresés
Találatok száma - 131 db
R-Trend - Főkönyvi rendszer

R-Trend - Főkönyvi rendszer

Kettős könyvelés. (nettó, bruttó felvitel), ÁFA analitika, vevő-szállító analitika, folyószámla közlő- felszólító- és késedelmi kamatközlő levelek. Automatikus és kézi kipontozás több szempont szerint. Rendezetlen és lejárt követelések - tartozások nyilvántartása, naplók, kivonat, beszámoló, eredménykimutatás, cash-flow, kartonok, elemzések. Eredménytervezés, Pénzeszköz tervezés. Saját kimutatás összeállítási lehetőség. Költséghelyenkénti és munkaszám szerinti felosztások. Fix és változó költség-árbevétel elemzés. Trendszámítás, Diagrammok. Automatikus pénztár, valuta pénztár bizonylatolás. Pénztárjelentés, valutapénztár jelentés. Valuta-Deviza könyvelés. Árfolyamkülönbözet számítás. Iktató rendszerrel kapcsolat. Az eredeti bizonylatok képei megtekinthetőek, nyomtathatóak. Átutalási megbízás nyomtatás és banki terminál kapcsolatok. Tervkészítés. 25 adatrögzítő felhasználó és korlátlan lekérdező felhasználó beállítási lehetőség.

R-Trend - termelésirányítási rendszer

R-Trend - termelésirányítási rendszer

SQL alapú termelési rendszer IP alapon működő rendszer, több telephelyes megoldás, távoli elérhetőség. Normál sebességű internet kapcsolaton megfelelő sebességű működéssel. Főbb funkciók: Vevői -szállítói árajánlat kérések, Vevői - szállítói rendelések, Anyagigénytervezés, Szükségletek (anyag, művelet, gép), Szállítólevél csomagolási utasítás, dobozcímke, Számla formák (normál, export, proforma, stornó, helyesbítő, jóváíró) Gyártási utasítás, (egyedi azonosítóval is), Gyártás elszámolás, Fedettségre tervezés. Analízis. Elő és utókalkuláció. Több nyelvű dokumentumok, saját szótár. Dolgozó teljesítmény elszámolás. Automatikus főkönyvi kapcsolat. A rendszer telepítés előzetes egyeztetés után történik meg.

R-trend integrált rendszer

R-trend integrált rendszer

A VKR és a VR3 rendszer összeköttetésben a főkönyvi és a bérelszámolási rendszerrel komplett integrált vállalatirányítási rendszert alkot. A felhasználók számlázási és készlet nyilvántartási igényeit egyedi termékazonosítással vonalkód olvasó illetve adatgyűjtő készülék segítségével szolgálja. A program teljes mértékben egyedi termékazonosítással működik, minden mozgás egyedileg nyilvántartott, teljességgel visszakereshető. A rendszer függöny nagykereskedelem kiszolgálására készült. Forgalmak karbantartása. Készlet kezelés: bevételezés, visszáru, kiadás, raktárak közötti átadás, darabolás (!) készletre vétel egyedi azonosítóval, gyűjtő bevétel, teljes raktár átadás, raktárak közötti átadás adatgyűjtőből, raktárak közötti átadás bizonylat feltöltéssel. Vonalkóddal leltár Rendelés: rendelés karbantartás, alapanyag foglalás, rendelés feloldás. Termelés. Szükségletek: Művelet szükséglet, anyag szükséglet, termék ár újrakalkulálás, gépszükséglet és termelésregisztrálás. Diszpozíció: diszpozíció anyagszükséglettel, diszpó anyag és alkatrész szükséglettel, alkatrészek művelet szükséglete. Termelésregisztrálás: termelésregisztrálás rendelésre, termelésregisztrálás diszpóra, Szállító készítés, szállító adatgyűjtőből. Számlázás, számlafigyelés, befizetések, számlatömb felvitel, rendelésszámlázás, helyesbítő számla. Importálás adatgyűjtőből, főkönyvi feladás, termelésirányítás

Rendezvényszervező modul

Rendezvényszervező modul

Rendezvényszervezés gyorsan és hatékonyan! Sokan azt gondolják, hogy a céges események, vállalati vacsorák vagy akár a csapatépítő tréningek megszervezése egy több napos, akár több hetes előkészületet igénylő feladat; és hogy csak úgy kivitelezhető, ha minden résztvevőt egyenként hívunk fel vagy személyreszabott e-mailben értesítünk. Tényleg ennyi minden kellene? Korábban - mikor még a rendezvényszervezést szoftveresen nem lehetett megoldani ? talán helyénvaló kérdés lett volna. A Rendezvényszervező modul segédeszközként szolgál azok számára, akik rendezvényeiket minimális energiaráfordítással, gyorsan szeretnék kivitelezni. A projektekkel kapcsolatos információk bárhonnan azonnal elérhetővé válnak, így nem csupán az események ideje vagy helyszíne, hanem a ráfordítás költsége is követhető. A megszervezésre kerülő rendezvény a megfelelő paraméterek megadásával átláthatóvá válik. Módunk van az összejövetel induló- és végdátumának meghatározására (1 vagy több napos), és azt is jelölhetjük, hogy ingyenes vagy fizetős rendezvényről van-e szó.

rEVOL express iktató modul

rEVOL express iktató modul

A rEVOL Express Iktatás modul a kis- és középvállalatok dokumentumiktatási problémáját szünteti meg. Az iktató programmal megoldható a szerződések, ajánlatok, bevételezések, partnerbizonylatok, számlák és az ügyfélszolgálati dokumentumok digitális rendezése. Az Iktatás modullal dossziékba és aktákba rendezheti a belső és külső bizonylatokat, azokat egyedi azonosítóval láthatja el, így mindig megtalálja, amit keres, egységes rendszerben kezelheti a bizonylatokat, és bármikor elérheti őket, jelentősen megkönnyítheti a mindennapi adminisztrációs és dokumentumkezelési feladatait, elektronikusan archiválhatja a bizonylatokat és ez által nyomtatási és papírköltségeit csökkentheti, nem utolsó sorban védi környezetét, lépést tehet a zöld iroda felé. A papír alapú és elektronikus bizonylatok biztonságosan tárolhatók, felhasználhatók. A rögzített dokumentumok aktákba, az akták pedig dossziékba rendszerezhetők. A programban tetszőleges számú és elnevezésű dosszié, dossziénként tetszőleges számú és elnevezésű akta hozható létre. A keresési és szűrési funkcióval a rögzített vagy importált dokumentumok leírásai tallózhatók

rEVOL Express útnyilvántartó

rEVOL Express útnyilvántartó

Hiányzik az elmúlt néhány év útnyilvántartása, és szeretné azt még időben, egy NAV (APEH) ellenőrzés előtt bepótolni? Szeretné elszámolni a saját tulajdonukban lévő személygépkocsi után felmerülő költségeket?Az útnyilvántartó program akár negyedóra alatt pótolhatja elmaradásait és biztosíthatja, hogy a jövőben naprakész és a törvénynek megfelelő legyen kötelező útnyilvántartása. A útnyilvántartó modult ajánljuk azoknak a(z) egyéni vállalkozóknak, akik havonta több mint 500 km-t autóznak, cégautóadót fizetnek és útnyilvántartás vezetésével szeretnének spórolni, vállalkozásoknak, amelyek szeretnék elszámolni a céges autóhoz kapcsolódó költségeiket, vállalkozásoknak, amelyeknek a bérelt- vagy lízingelt autók áfájának visszaigényléséhez útnyilvántartást kell vezetniük, háziorvosoknak, aki mentesülni szeretnének a cégautóadó fizetésétől, vállalkozásnak, amelyek az útnyilvántartást könnyen, gyorsan, néhány gombnyomással szeretnék elkészíteni. Ha magánszemélyként szeretné elszámolni az üzleti célokra is használt autó költségeit, de nem szeretne cégautóadót fizetni, akkor a megtett km-ek elszámolásához az útnyilvántartás mellett Kiküldetési rendelvényt is kell készítenie!

RLB-60 Könyvelőprogram

RLB-60 Könyvelőprogram

Az RLB-60 Bt egy hazai ügyviteli szoftverfejlesztő cég. Saját fejlesztésű kettős könyvelő, és egyszeres könyvelő programokat fejleszt. A könyvelő programok integráltan tartalmaznak egy egyszerűbb bérszámfejtő programot, és tárgyi eszköz nyilvántartást. Kisebb könyvelő cégeknek és könyvelőirodáknak ajánlott.

RoadRecord útnyilvántartó specialista

RoadRecord útnyilvántartó specialista

Magyar fejlesztésű kizárólag útnyilvántartásra specializálódott szoftverfejlesztő cég. NAV biztos útnyilvántartás és kiküldetési rendelvény készítése 7 perc alatt, partnertávolságok tömeges számolása beépített térképpel háztól-házig! Ezentúl nem kell excel táblában, útvonaltervezővel, külső térképpel számolgatni a távolságokat, hiszen beépített Magyarország utcaszintű digitális térképe bármely két magyarországi pont között tömegesen kiszámolja háztól-házig az útvonalbeli távolságokat! Külföldi utak kezelése és a távolságok számítása térkép segítségével. lőre beállított éves munkaszüneti napok, hétvégék, szabadságok kizárásának lehetősége Hó végi kilométer óra állások, fix látogatások, tankolások helyének, idejének és tankolás mennyiségének rögzítése, km óra állások görgetése Ez nem csak egy Google Maps integráció, ez egy teljesen más útnyilvántartó program!

RoadRegister útnyilvántartó program

RoadRegister útnyilvántartó program

Útnyilvántartó programunk segítségével valós nyilvántartást készíthet úgy, mintha egy excel táblát töltene ki. Így bátran mondhatjuk, hogy ez egy bárki számára könnyen használható útnyilvántartó program. A NAV(APEH) által megkövetelt formátumú nyilvántartás kis gyakorlat után percek alatt elkészíthető. Ne halogassa tovább ezt a feladatot, hiszen Ön is tudja, hogy egyszer meg kell csinálnia. Tudja le ma ezt a problémát, hogy megkönnyebbülhessen! A RoadRegister útnyilvántartó mindkét változatával tetszőleges számú autó nyilvántartását elvégezheti. (Nem kell aggódnia, ha új autót vesz, hogy akkor az belefér-e még a licencbe) Új: Pontos távolságadatok háztól házig. Az útnyilvántartóba integráltuk a Google maps útvonal szolgáltatását. Így a felvett utak már pontos távolsággal vihetők be konkrét városon belüli címek esetén is. Több útvonal is kiválasztható a google maps térképén. Az elmentett távolságot a program megjegyzi, így azt csak egyszer kell beírni. A program a bevitel közben folyamatosan számolja a km és költség adatokat, így azonnal képet kapunk az útnyilvántartás állásáról. Útnyilvántartónk segítségével egy cég több autóját is egységes környezetben kezelheti. A kedvező ára és képességei miatt magánvállalkozóknak és nagyobb cégeknek egyaránt hasznos segítőtársa lehet.

Hirdetés
RS3 Ügyviteli Rendszer

RS3 Ügyviteli Rendszer

Az RS3 Ügyviteli Rendszer a 2009-es REX 2.61 alapú ügyviteli rendszerek javítása, optimalizálása és továbbfejlesztése. A korábbi logikus programfelépítés megtartása mellett a 2009-es év óta a program új fejlesztési irányt vett. Új alapokra helyeztük a készletkezelést, és továbbfejlesztettük a funkcióit a felhasználói igények figyelembevételével. A rendszer számtalan sebesség-optimalizáción esett át, így immár kényelmesen megbirkózik a cégek egyre növekvő adatmennyiségével. Tervezésénél nagy figyelmet fordítottunk arra, hogy a felhasználók minél gyorsabban kezelhessék rendszerünket, így a funkciók legnagyobb része egységesített funkcióbillentyűk segítségével is elérhető. Hálózati üzemmódban minimalizáltuk a hálózat adatforgalmat, így elértük, hogy a szinte korlátlan számú munkaállomás, akár viszonylag lassú internetkapcsolat esetén is gyorsan kommunikál egymás közt a hálózatban. Az adatok megváltozásáról minden gép valós időben értesül (nincs adatfrissítés gomb), így a rendszerben nem fordulhat elő, hogy valamelyik felhasználó pontatlan illetve még nem frissült adatokat használ.

Servantes Integrát vállalaltirányítási rendszer

Servantes Integrát vállalaltirányítási rendszer

Kereskedelmi és termelő cégek, továbbá szolgáltatók; víz-, csatorna-, távhő-, melegvíz-szolgáltató és környezetgazdálkodási vállalatok speciális integrált vállalatirányítási, ügyviteli és számviteli szoftverrendszere. Számos modulból összeállítható Servantes ERP rendszer. Az igaz, hogy a Servantes ERP rendszer középpontjában a cég vezetőinek a döntéshozáshoz nyújtott gazdálkodási információk állnak, de fejlesztői munkánk során fontos volt az is, hogy a cég hierarchiájának alsó és középső régióiban dolgozók olyan szoftver eszközt kapjanak, amivel könnyedén megfelelhetnek a vezetők által számukra támasztott elvárásoknak. Általános, speciális és egyedi vállalatirányítási szoftver A Servantes ERP rendszer négy kategóriában létezik. 1. Az első az általános célú Servantes ERP rendszer, ami kivállóan alkalmazható minden olyan vállalatnál, ahol semmilyen speciális, az átlagostól jelentősen eltérő gazdasági, ügyviteli, számviteli folyamat nem zajlik. 2. A második a speciális gazdasági ágazatok, például lakossági hálózati szolgáltatók számára kidolgozott Servantes ERP megoldás. 3. Nagy és kiskereskedők számára létrehozott, a kereskedelmi funkciókat kiemelő és megerősítő Kereskedelmi Servantes ERP rendszer. 4. Különleges, egy-egy cég elvárásaira egyedi fejlesztéssel adaptált Servantes ERP.

SimpTASK projektmenedzsment szoftver

SimpTASK projektmenedzsment szoftver

A simpTASK segítségével egyszerűbben végezheti munkáját! Egy részletes információt nyújtó, mégis könnyen kezelhető rendszert kap projektjei kezeléséhez. Egy helyen láthatja a belső- illetve az ügyfél projekteket, ráadásul irányíthatja is azokat a tervezés első lépéseitől egészen az eredmények kiértékeléséig. Projektjeit megtervezheti a rendszeren belül, de akár korábban, másik programmal elkészített tervét is importálhatja. Követheti a feladatok készültségét, a tervezett és tényleges ráfordítások eltérését, láthatja a határidő, illetve a költségek tartásának kockázatát. A tevékenységek rögzítését a projekttagok végzik, így Önnek nem kell hosszas adminisztrációval bajlódnia ahhoz, hogy a projektek státusza frissüljön a rendszerben. A simpTASK gördülékenyebbé teszi projektjeit és hatékonyabbá vállalkozását.

Softbalance könyvelő program

Softbalance könyvelő program

A kettős könyvelő program egy környezetben biztosítja 1 vagy több cég 1 vagy több évének egyidejű könyvelését, a cégek házipénztárainak, tárgyi eszköz nyilvántartásainak kezelését, illetve a rögzített, könyvelt adatok megtekintését. A szoftver kiemelten támogatja - az opcióként megvásárolható - másodlagos könyvelést, a 6-7 számlaosztály használatát. A könyvelő programmal bármely könyvelési, bérmunkában végzett többcéges könyvelési terület ügyvitelét képes ellátni. A szoftvert a könyvelő irodákon kívül ajánljuk olyan felhasználóknak is, ahol rendkívül sok a feldolgozásra váró bizonylat és ahol a kötelező adatszolgáltatásokon kívül a könyvelő program lekérdezéseinek segítségével a cégek gazdasági folyamatait is elemezni szeretnék. A könyvelő program támogatja a pénzügyi munkát is a fizetési felszólítás és késedelmi kamat számítás segítségével. A könyvelő szoftver lehetőséget biztosít a pénztári tételek azonnali könyvelhetőségére is, de az időszakos -pl. egy hetes, egy havi - pénztári tétel mennyiség utólagos könyvelését is biztosítja. A házipénztár működhet a megrendelője telephelyén, a tényleges pénzforgalom helyén és Ön, mint külsős könyvelő a könyvelő program részére csak átveszi a már lerögzített adatokat és tovább könyveli azokat. A könyvelő program (főkönyvi könyvelés) kiemelten támogatja a másodlagos könyvelés (6-7 számlaosztály kezelése) lehetőségét.

SUP Integrált számviteli rendszer

SUP Integrált számviteli rendszer

Komplex ügyviteli rendszerünket mindazoknak ajánljuk, akiknek kiemelten fontos az adatbiztonság, valamint az információs rendszer adatainak naprakészsége. A kimutatások széleskörűen paraméterezhetők akár visszamenőleges időszakra is, képernyőre és nyomtatóra is lekérdezhetők. Természetesen a rendszer fel van készítve az EU csatlakozásra. Megoldott a közösségi adószám használata, valamint az APEH által kért ÁFA kimutatások, melyek a termék és szolgáltatás exportot illetve importot tartalmazzák közösségi adószámonként összesítve. A rendszer használata nem igényel számítógépes szakismeretet, de üzemeltetése feltételezi a számítógép biztonságos használatát. Szoftverünk típusrendszerként funkcionál. Egyetlen programverzió létezik minden felhasználónknál, amelyet mindenki saját elvárásainak megfelelően paraméterezhet. Telepítéskor a felhasználó egyedi igényei szerint állítjuk be a környezeti feltételeket. A törzsadattárak kialakításakor - előzetes elemző munka alapján - a felhasználó maga írhatja elő az analitikus nyilvántartásainak tartalmát, s a nyilvántartott kartonok adatféleségének körét, vagyis a rendszer használatának mélységét. Integrált rendszerről lévén szó, a modulok közös adatbázissal dolgoznak. Az adatbázisban kiemelt szerepe van a redundancia-mentesen tárolt törzsadatoknak.

Symbol Tech Számlázó és ügyviteli programok

Symbol Tech Számlázó és ügyviteli programok

A Symbol Tech által fejlesztett Symbol Ügyvitel dobozos számlázó, készletkezelő és gyártás támogató szoftverekkel Ön az Új generációs ügyvitel világába lép be. Dobozos programjaink felhasználói felülete nem csak felhasználó barát, hanem kimagaslóan innovatív is. A felhasználói visszajelzések alapján joggal mondhatjuk, hogy minden kézre áll. Ügyviteli folyamatait több helyről elindíthatja, a be nem fejezett folyamatokat félreteheti, közben elkezdhet egy másikat. Mindezt korlátok nélkül! Korlátok nélkül testre szabhatja új, élményt nyújtó ügyviteli rendszere felhasználói felületét és működési módját is. A rendszer paramétereit, az alapbeállításokkal együtt szabadon módosíthatja, tetszőleges ÁFA kulcsokat, devizákat, árszabályokat hozhat létre. A hálózatos működési mód a Symbol Ügyvitel dobozos programok szerves része, ennek külön költsége nincs. Dobozos szoftver termékeinkkel induló és közepes vállalkozások kezdeti számlázási igényét ugyanúgy ki tudjuk szolgálni, mint ahogy ipari készletkezeléssel, gyártással foglalkozó nagyvállalatok működési módját kezelni tudjuk rendszereinkkel. Akkor sem kell aggódnia, ha az induló vállalkozás látszólag kinövi a kereteit! Symbol Ügyvitel rendszere tudásában, teljesítményében a mindenkori cégméretre szabhatja.

Számla Expressz 3 / Parit Kft

Számla Expressz 3 / Parit Kft

A Számla Expressz 3 egy könnyen használható, sokoldalú számlázó és ügyviteli program, amely megfelel a számítógépes számlázás szabályait előíró törvény és PM rendeletek követelményeinek. Számlázás, készletkezelés, költségnyilvántartás, házipénztár egy programban. Modulos kialakítás, hasznos kiegészítő funkciók, kiváló ár/érték arány. Számlázási feladatok megoldása akár több pénznemben vagy több nyelven. Számlák, proformák, árajánlatok, szállítólevelek kiállítása. Elektronikus számlák készítésének támogatása. Számlák feladása többféle könyvelőprogramba. Költségek (szállítói számlák) és házipénztár kezelése. Készletkezelés akár több raktárra is. Összesítések és grafikonok készítése akár egy kattintással. Gyorsan megtanulható kezelés, testreszabható menük és gyorsgombok. SQL szerveren (MySQL, MS SQL, Interbase) használható verzióban is.

Termék és Szolgáltatás Árkalkulátor Program

Termék és Szolgáltatás Árkalkulátor Program

A szoftver segítségével terméket előállító és viszonteladó vállalkozók, szolgáltatást nyújtó cégek könnyedén kalkulálhatják ki az eladási áraikat. Minden termékhez háromféle eladási ár kalkulálható. A program ismételhető tételekből számolja az összes anyag költséget, egyéb felmerült költségeket, összes költséget, tételesen megadhatók a jövedelem összetevők fix összegben vagy az önköltség százalékában. A kalkulációkról és egyéb összetevőkről részletes statisztikák készíthetők. A programba beépítésre került egy rugalmasan felépített árajánlat készítő eljárás is, valamint árlista készítő funkció.

Tuti menü