Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Ügyviteli programok - általános és speciális témák linkgyűjtemény linkjeinek képes leírásai - keresés a linkek között: Libra - Origo [5. oldal]
részletek »

Ügyviteli programok - általános és speciális témák képes leírás: Libra - Origo [5. oldal]

Képes leírás

Itt vagy: ugyviteliprogram.tlap.hu » Képes leírás
Keresés
Találatok száma - 131 db
Libra integrált vállalatirányítási rendszer

Libra integrált vállalatirányítási rendszer

A Libra6i integrált vállalatirányítási rendszer a közép- és nagyvállalatok operatív és adminisztratív tevékenységeinek komplex lefedésére és a vezetői döntéshozatal támogatására készült. A LIBRA6i rendszer biztosítja, hogy a felhasználó valamennyi feldolgozását megvalósító, egységes információs rendszert használjon, s egyúttal az egész vállalatra kiterjedő integrációt valósítson meg. Teljes integráltság A LIBRA6i egyszerre teremti meg mind a különböző vezetői információs funkciók, vezetői döntés-támogató funkciók, mind pedig a különböző alrendszerekben keletkező üzleti tranzakciókat feldolgozó funkciók integráltságát. A szoftverben nincs szükség többszörös adatbevitelre, mert a LIBRA6i rendszerben az egyes funkciók egymásra épülnek, az adatok egy egységes vállalati adatbázisba kerülnek.

Magas szintű logisztikai rendszertervezés.

Magas szintű logisztikai rendszertervezés.

A Quality Logistics Management cég logisztikai rendszertervezéssel foglalkozik, vagyis hatékonyan működő raktárrendszerek tervezésével és kiépítésével. Egy megfelelően megtervezett és kiszámíthatóan működő raktárrendszer egy cég életében elengedhetetlen, hiszen maga a cég működésére is pozitív hatással van. A QLM csapata több évtizedes szakmai tapasztalattal garantálja a megrendelő számára a tökéletes raktárrendszer megtervezését és kivitelezését. A honlap linkjére kattintva részletesen ismerhetjük meg a QLM tevékenységi köreit és a csapat tagjait is.

Mago.net ERP rendszer

Mago.net ERP rendszer

Számlázás, raktározás, könyvelés, fuvarszervezés, ügyviteli és vállalatirányítási rendszer. Mago.net integrált ügyviteli és vállalatirányítási szoftver. A mago.net elérhetővé teszi mindazt a szabadságot, melyet eddig csak a nagyvállalatok élvezhettek. Válasszon tökéletes megoldást cége további növekedéséhez! A mago.net rendszer a következő szakterületek munkáját segíti: - Könyvelés - Pénzügy és kontrolling - Értékesítés - Kereskedői nyilvántartás és jutalékpolitika - Beszerzés - Készletnyilvántartás, logisztika támogatása - Termelésirányítás és -tervezés - Menedzsment statisztikák és vezetői riportok - Intrastat (EU), stb. A rendszerhez támogató modulok is kapcsolódnak amelyek többek között lehetővé teszik: - a jogosultságok kezelését, - a tevékenységek naplózását, - vagy akár a rendszer távoli elérését. A rendszer mobil eszközökkel (mobiltelefon, PDA) is lekérdezhető és kezelhető. A mago.net teljes egészében a Microsoft .NET technológiára épül. A bevezetés eredményességében a jó szoftver csak a siker egyik felét jelenti. A másik felét cégünk tapasztalata, kollégáink hozzáértése és az általunk nyújtott szolgáltatások minősége garantálja. A mago.net vállalatirányítási rendszer könnyen kezelhetővé teszi a cégvezetéssel járó teendőket és irányítási feladatokat.

MegaORA integrált vállalatirányítási rendszer

MegaORA integrált vállalatirányítási rendszer

A MegaORA vállalatirányítási rendszer feladatai: Teljeskörű támogatás biztosítása a szervezet reál- és információs tevékenységei számára. Gyors, hatékony feldolgozás biztosítása akár nagyszámú üzleti tranzakció esetén is. Információszolgáltatás (különböző szintű) vezetői döntéshozatal támogatáshoz. Lehetőség a térben elkülönülő szervezetek valósidejű összekapcsolására. Bekapcsolódás az elektronikus adatszolgáltatásba és e-business lehetőségekbe. MegaORA alrendszerek csoportosítása: Gazdálkodási folyamatok - Termelésirányítási folyamatok - Pénzügy-számvitel - Humánerőf orrás gazdálkodás - Eszközgazdálkodás - Gyártmán y tervezés - Gyártás - Minőség-ellenőrzés - L ogisztikai folyamatok Döntéstámogatási folyamatok - Értékesítés - Beszerzés - Kész letgazdálkodás - Ügyfélkapcsolat-kezelés (CRM) - Kontrolling - Stratégiai tervező rendszer - Vezetői információs rendszer (VIR) Az alrendszerek tartalma: A gazdálkodási és a logisztikai folyamatok alrendszereit az új fejlesztői eszköz lehetőségeit kihasználva, magasabb szinten dolgoztuk ki. Az egyes programmodulokról vázlatos és bővebb leírás található a már elkészült alrendszerek leírásánál. A tervezett, illetve fejlesztés alatt lévő alrendszerek vázlatos ismertetése a következő: Termelésirányítási folyamatok Ez az alrendszer a következő funkciókat tartalmazza: - Gyártmánytervezés: - adatbá zisok kialakítása - gyártmánystruktúra-gyártmán

MiniCRM rendszer

MiniCRM rendszer

Segít hatékonyan feldolgozni érdeklődőit, optimalizálni értékesítési folyamatát, több sikeres értékesítést lezárni. CRM rendszer sikeres KKV-knak Segít hatékonyan feldolgozni az érdeklődőket, optimalizálni az értékesítés folyamatát, még több sikeres értékesítést lezárni. Ügyfelek, vevők és feladatok Komoly szoftver egyszerű kezelőfelülettel. Egyszerűen hozzáférhet összes ügyfelének adataihoz, feladatokhoz és a teljes ügyféltörténethez. Ne legyen a saját sikerének áldozata! Ha nem támogatja sikeres növekedését egy megfelelő rendszerrel, váratlan káosz alakulhat ki. MiniCRM segít meghatározni a folyamatokat, növelni az értékesítést, illetve irányítani az ügyfélszolgálati csapat munkáját. Feladatok menedzselése Soha ne feledkezzen meg egyetlen ügyfélről, érdeklődőről sem. Lássa kollégái feladatait. Teljes ügyféltörténet Releváns jegyzetek, e-mailek és dokumentumok. Csoportosítás Mentse el a bármely mezőre beállítható szűréseit, így bármikor megkapja az érintett ügyfelek listáját. Értékesítési folyamat a fókuszban

MunkaLap szoftver

MunkaLap szoftver

trertert-erm,.tn, ertertert ert er tertertert erwt wert erw twer twert wertwertewrterterwter wt ert erw twer twertwertertwertertertert e ter t ert ertertertertertertertert ertertertertert ertwertertertertertert

Nagy Machinátor

Nagy Machinátor

A Nagy Machinátor olyan integrált vállalatirányítási rendszer, amely ideális a jól működő kis- és középvállalatok teljes adminisztrációjának ellátására. A program a ProgEn Kft. saját terméke, több mint egy évtizede a piac meghatározó, jó nevű szereplője. Partnereinknek a Nagy Machinátor nyújtotta előnyökön túl stabil, hosszú távú partnerkapcsolatot, rugalmas és ügyfélközpontú megközelítést kínálunk. Amitől a rendszer integrált: Számlázás Készletek Megren delések Pénztár Bank Könyvelés Száll í tólevél és munkalap Bér Az ön számára szükséges területek együttes használatával az adatokat csak egyszer kell rögzítenie, a következő lépéseket hibák nélkül a program végzi. Egy helyen módosítva minden adat aktualizálódik. A szükséges kimutatások napra készen valamennyi területen rendelkezésre állnak.

Naturasoft házipénztár program

Naturasoft házipénztár program

A Naturasoft Házipénztár Standard házipénztár program egy cégen belül korlátlan számú pénztár nyilvántartására alkalmas, bármilyen pénznemben. Ebből adódóan forintos és valutás készpénzforgalom egyaránt nyilvántartható a programmal, melyekről bevételi- és kiadási pénztárbizonylatot nyomtathat. Főbb funkciók: - egy cégen belül több házipénztár kezelése - forintos és valutás pénztárak kezelése - 1 és/vagy 3 soros pénztárbizonylat rögzítése - pénztárbizonylat nyomtatása (akár színesben is!) - kötegelt bizonylat nyomtatás A4, A5 méretben - házipénztár zárása Kiegészítő funkciók: - bizonylat módosítása, törlése/rontása - címletek szerkesztése - maximum napi záró egyenleg figyelése - mínuszos egyenleg figyelése - napon belüli sorrend meghatározása - sorszámozásra vonatkozó részletes beállítások - szigorú (naprakész) üzemmód ki-bekapcsolása - új tétel rögzítése meglévő alapján (másolás) Törzsadatok: - árfolyamok nyilvántartása - MNB árfolyamok letöltése Internetről - partnerek, jogcímek, szövegtörzs kezelése - alapértelmezett felajánlás beállítása - automatikusan bővülő törzsadatok - intelligens felajánlás bevétel/kiadás szerint - Excel-be mentés, Excel-ből beolvasás

Naturasoft készletnyilvántartó számlázóprogram

Naturasoft készletnyilvántartó számlázóprogram

Amennyiben egy egyszerű programot keres és a készletkezeléshez kapcsolódó feladatokon túl elegendő csak forintos bizonylatok (pl.: számla, szállítólevél, bevételezési bizonylat) kiállítása, úgy a Naturasoft Készlet és Számla Start készletnyilvántartó programot ajánljuk, mivel erre a célra ez a legegyszerűbb és legolcsóbb megoldás. Amennyiben a számlák és szállítóleveleken kívül egyéb bizonylatok (pl. árajánlat, díjbekérő) kiállítására is szükség van és/vagy a devizás (pl. euro-s) számlák kiállítása is elengedhetetlen vagy szimplán csak egy egyszerű bolti készletnyilvántartó programot keres, úgy kínálatunkból a NATURASOFT Készlet és Számla Standard készletnyilvántartó programot ajánljuk figyelmébe, mely gyakorlatilag tartalmazza az általános igényeknek megfelelő funkciókat. Több raktáras készletnyilvántartás, illetve a program tudásával szemben támasztott még nagyobb igények esetén a Naturasoft Készlet és Számla Professional készletnyilvántartó programot javasoljuk, mivel ebben a változatban kaptak helyet mindazok a speciális vagy ritka funkciók, melyek egy egyszerűbb és olcsóbb programból hiányoznak.

Hirdetés
NAV - Nyomtatványkitöltő program

NAV - Nyomtatványkitöltő program

Általános Nyomtatványkitöltő (ÁNYK) - keretprogram a Java-alapú nyomtatványokhoz, az AbevJava továbbfejlesztett változata. Ebben a programban kell kitölteni az Apeh (NAV) számára kötelezően leadandó bevallásokat

NexONBÉR bérszámfejtő program

NexONBÉR bérszámfejtő program

Bérszámfejtés? Naprakész, megbízható bérszámfejtő szoftver. A NEXON piacvezető bérügyviteli program segítségével több mint 1 millió magyarországi munkavállaló bérét számfejtik. Nagyteljesítményű, megbízható és egyszerűen kezelhető bérügyviteli szoftvert keres, ami mindig megfelel a bérszámfejtés aktuális jogszabályainak? A nexONBÉR bérszámfejtő program prémium kategóriát jelent a bérügyviteli szoftverek között. Segítségével egymillió magyarországi munkavállaló bérét számfejtik ügyfeleink. A NEXON által fejlesztett bérszámfejtő program húsz éve piacvezető a bérügyviteli rendszerek között. A bérügyviteli szoftver funkcióit 20 év gyakorlati tapasztalata és felhasználói visszajelzések alapján alakította ki a NEXON, immár évtizedes tradíciót teremtetve a hazai bérszámfejtés piacán. A nexONBÉR bérszámfejtő program bevezetéséhez, oktatásához, alkalmazásához széleskörű támogatást nyújtanak gyakorlott szakértőink, szoftverfejlesztőink és állandó ügyfélszolgálatunk. Bérügyviteli szolgáltatásaink naprakész, megbízható, a magyarországi szabályozásnak megfelelő megoldást nyújtanak ügyfeleink számára.

NTAX könyvelő rendszer

NTAX könyvelő rendszer

A NOVITAX által fejlesztett, és forgalmazott kettős könyvviteli programrendszer a legtöbb programban megtalálható alapfunkciók mellett, a program használójának munkáját jelentősen egyszerűsítő nyilvántartásokat, automatizmusokat, adóbevallási funkciókat tartalmaz. Véleményünk szerint nincs light, midi stb. könyvelői munka, ezért nálunk sincsenek ilyen változatok, a törvényi változásokhoz való folyamatos igazítást, és a fejlesztéseket minden ügyfelünk külön térítés nélkül használhatja.

Online számlázó program vállalkozások számára

Online számlázó program vállalkozások számára

Billing24 által forgalmazott egyszerűen használható, és hatékony számlázó program. Nem szükséges mindig azonos eszközön alkalmazni, mert bárhonnan könnyedén elérhető. Internet elérés elegendő a használatához és a rendszer tárolja a mentett információkat felhő segítségével. Ezáltal bármely platformon működik, PC-n, tableten és mobiltelefonokon is akár. Valamint a cég maximális adatvédelmet biztosít, semmilyen információ nem kerülhet ki a rendszerből, tehát a használata biztonságossá válik a felhasználók számára. Ingyenes próbaverzióval kínálják.

Online ügyviteli rendszer - Systream

Online ügyviteli rendszer - Systream

Systream olyan webes ügyviteli szolgáltatás, melyet könnyedén beállíthat saját igényei szerint. Egy remek eszköz, ahhoz hogy kialakítsa saját, egyedi ügyviteli rendszerét, mely remekül használható mobil eszközökön, így mindig Önnel lehet az irodája. Könnyen kezelhető, felhasználó barát felületével könnyebben megy a munka. A systreammel egy helyen tudja tárolni a szükséges információkat, dokumentumokat. Egy jó ügyviteli rendszerrel időt és pénzt spórolhat. Próbálja ki még ma ingyen, kockázat nélkül.

OpenOffice ingyenes irodai alkalmazások

OpenOffice ingyenes irodai alkalmazások

Az OpenOffice egy nyílt forráskódú, platformfüggetlen irodai szoftvercsomag. Az OpenOffice-nak jelentős piaci részesedése van vállalati körben, ahol a piacvezető Microsoft Office-t követi. A Microsoft Office alternatívája köszönhetően a hasonló felületnek és képességeknek, a fájlformátumok nagyfokú kompatibilitásának és nem utolsó sorban az ingyenességének. Az OpenOffice.org alapértelmezettként az ISO/IEC által szabványosított OpenDocument fájlformátumot használja de megnyitható vele számos más irodai szoftvercsomag által használt formátum, köztük a Microsoft Office fájlformátumok. Emellett támogatja az olyan népszerű kimeneti formátumokat, mint a PDF és az Adobe Flash. Forráskódja szabadon elérhető az LGPL licenc alatt.Köszönhetően nyílt forráskódjának, számos operációs rendszerre elérhető, köztük a Microsoft Windows, Linux, Mac OS X, és Solaris rendszerekre.

Optasoft szállítás optimalizáló program

Optasoft szállítás optimalizáló program

Gyártás, logisztika, termelés optimalizálás, költségcsökkentés, döntéselőkészítés, ellátólánc optimalizálás. Üzleti optimalizációs megoldások az Optasoft Kft.-től A TransIT a gyakorlatban sikeresen alkalmazott járattervező szoftver. A tervezési funkciók mellett számos webalapú funkciót is tartalmaz, így pl. a szofver által tervezett útvonalak közvetlenül exportálhatók egy navigációs eszközre, vagy a járművek aktuális GPS koordinátái valós időben követhetők - mégpedig ugyanazon a kezelői felületen keresztül. A TransIT előnyei - a tervezés minőségének javulása költségcsökkenést eredményez, a rendszer költségei rövid időn belül megtérülnek - a járműpark változatlansága mellett nagyobb megbízási volumen teljesíthető - a vevőknél csökken a várakozási idő - gyors reakciót tesz lehetővé a megbízási pontok változása esetén - megnövekedett átláthatóság valamennyi esemény és tevékenység dokumentálásának köszönhetően - a folyamatok elektronikus támogatása - alacsonyabb függés a tervezési szakemberektől - könnyű kezelhetőség, számos beállítási lehetőség - potenciális növekedési lehetőséget jelent Jellemző alkalmazási területek - nemzetközi fuvarozás - élelmiszerszállítás - postai szállítások - üzemanyag-szállítás - gyógyszerterítés

Origo Software Komplex kereskedelmi rendszer

Origo Software Komplex kereskedelmi rendszer

Főként nagyobb kereskedelmi szervezetek teljes körű integrált adatfeldolgozásának megszervezésével, megvalósításával, majd azok korszerűsítésével foglalkozunk, és folyamatosan igyekszünk biztosítani azok fennakadás nélküli, üzemszerű működését. Rendszerszervezés Kereskedelmi és raktár-technológiai folyamatok tervezése, kivitelezésével, ezek irányítási rendszereinek kialakítása a cégünk fő profilja. Komplex kereskedelmi rendszer NAV engedélyes pénztárgépesítéstől, nagykereskedelmi feldolgozástól, a rendelési, áru-utánpótlási rendszeren, a központi boltelszámoltatáson és pénzügyi rendszeren keresztül, a főkönyvi könyvelésig és végezetül összegzésként teljes mélységű management grafikus információs rendszerig, teljes körű áruforgalmi és elszámol(tat)ási rendszert modemes vagy internetes adatátviteli lehetőséggel. PC alapú vonalkódos pénztárgépekkel könnyebb és pontosabb a készletkezelés. Számlázási rendszerekkel rengeteg időt takaríthat meg.

Tuti menü