Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Ügyviteli programok - általános és speciális témák linkgyűjtemény linkjeinek képes leírásai - keresés a linkek között: Evolut - InCash [3. oldal]
részletek »

Ügyviteli programok - általános és speciális témák képes leírás: Evolut - InCash [3. oldal]

Képes leírás

Itt vagy: ugyviteliprogram.tlap.hu » Képes leírás
Keresés
Találatok száma - 131 db
Evolut For Integrált Rendszer

Evolut For Integrált Rendszer

Az Evolut For Integrált Rendszerünk egységes, komplett szoftvercsomag, amit hazai kis- és középvállalatoknak készítettünk - két évtized alatt szerzett tapasztalataink felhasználásával. Ipari, szolgáltatói, és mezőgazdasági tevékenységet végző KKV-ék számára nem csak az 5-ös összköltséges könyvvezetést, hanem az elsődleges 6-os, 7-es könyvviteli rendszert is könnyedén kezeli - a készletgazdálkodási- és befektetett eszközmodulokkal együtt. Az Evolut For rendszer egyik változata a mezőgazdaság speciális állatkönyvelését is automatizáltan végzi - jelentős segítséget nyújtva az e területen működő vállalkozások számviteli tevékenységének minőségi kivitelezéséhez. Az ára kifejezetten jó, még a rendszer bevezetésével együtt is a legkedvezőbb a mai e kategóriában található programok között! Teljes körűen integrált, egyben kezeli a gazdasági szervezetek számviteli, pénzügyi feladatait, széleskörűen kiszolgálja a korszerű vállalatvezetés igényeit, megteremti a vezethető vállalat ügyviteli alapjait. Bátran ajánljuk mezőgazdasági vállalkozások ügyviteli rendszereinek korszerűsítéséhez is, hiszen bevezetésének kockázata csekély, mivel ügyviteli rendszereinkkel két évtizede vagyunk jelen a hazai piacon. Naprakész információ - naprakész vezetés.

exPanda vállalatirányítási rendszer

exPanda vállalatirányítási rendszer

Amit a program nyújt Önnek ... -nagy adatbiztonság (SQL szerver) -felhasználóbarát kezelő felület -bővíthetőség, skálázhatóság -elemzések, kontrolling kimutatások -minőségirányítás támogatása -teljes körű jogosultsági rendszer -papírmentes iroda lehetősége -webes elérés Amit mi nyújtunk Önnek ... -jól megtervezett bevezetés -teljes körű ügyviteli dokumentáció -szoftver és jogszabály követés -folyamatos rendszerfelügyelet -sok éves szakértelem -forródrót, telefonos tanácsadás -igény- és hibabejelentő rendszer -kapcsolat közvetlenül a fejlesztővel Az exPanda programmal elérhető a vállalkozások számára oly fontos hatékony értékesítés, rugalmas ügyrend és olcsó adminisztráció. Program modulok: törzsállományok számlázás ra ktározás, logisztika anyagkönyvelés Ügyfélkapcso lat (crm) főkönyvi könyvelés tárgyi eszközök vezetői információ vevői rendelés szállÍtói rendelés pénzügy szerviz gyártás von alkód webáruház Mikor verzió: A Mikro exPanda programot az évi néhány száz vagy évi néhány ezer bizonylatot előállító mikrovállalkozásoknak ajánljuk, akik a programot nem hálózaton, hanem csak egy számítógépen kívánják futtatni. A korábbi 'dobozos' program helyett forgalmazott új Mikro exPanda program az exPanda rendszer SQL adatmotorját használja, ezért rendelkezik annak minden kényelmi funkciójával és tudásával.

FactoryMaster termelésirányítás

FactoryMaster termelésirányítás

A FactoryMaster egy komplex termelésirányítási rendszer, amely gyártó vállalatok számára került kifejlesztésre és támogatja a vállalkozás teljes tevékenységét az ajánlatkészítéstől a gyártáson keresztül a kiszállításig. A rendszerben kb. 60 féle alapértelmezett munkalap formátum van, a felhasználó ezek közül választhatja ki a számára legmegfelelőbbet. Az aktuális gyártási folyamatok készültségi szintjének nyomon követése a munkalapok segítségével történik, egy-egy munkalapra kattintva azonnal látszik a képernyőn, hogy a gyártási folyamat melyik műveletnél tart és hány munkadarab készült el, ill. kooperációs tevékenység igénybevétele esetén, hogy visszaérkezett-e már az áru az alvállalkozótól. A munkalapokon szereplő tény adatok a műhelyadatgyűjtő terminálokon keresztül frissülnek real-time (időazonos) módon. A technológiai utasítások tartalmazzák az egyes műveleteket a hozzájuk tartozó beállítási-, műveleti időkkel együtt, alvállalkozói tevékenységek esetén pedig átfutási időkkel együtt. Minden egyes technológiai művelet eszköz kódokkal kapcsolódik azokhoz a gépekhez, tevékenységekhez, amelyeket a vállalkozás végez. A technológián belül minden egyes művelethez rögzíthető olyan szöveges információ vagy utasítás, amire az adott műveletnél a dolgozónak figyelnie kell.

feladatkiadas.hu - Feladatkiadás egyszerűen és eredményesen!

feladatkiadas.hu - Feladatkiadás egyszerűen és eredményesen!

Feladatkiadás egyszerűen és eredményesen. Add ki online a feladataidat úgy, hogy azok el is készüljenek. Ebben segít a weben és mobilon is elérhető feladatkiadó alkalmazás. A honlapról és mobiltelefonról is elérhető egy olyan online alkalmazás, mely segít a kiadott feladataink kezelésében és a sikeres delegálás elsajátításában. A feladatkiadás egy olyan időgazdálkodási módszer, melynek megfelelő alkalmazása lehetővé teszi számunkra, hogy sokkal több időnk maradjon, így elérhetjük céljainkat, több időnk marad a családunkra, barátainkra és végre a hobbinknak is élhetünk.

FÓKUSZ költségvetési integrált informatikai rendszer

FÓKUSZ költségvetési integrált informatikai rendszer

FÓKUSZ költségvetési integrált informatikai rendszer a költségvetési intézmények integrált rendszere. IBM eSERVER iSeries/400 (AS/400) gépekre specializálódott - Számvitel - Pénzügy - Előirányzat kezelő - Kötelezettségvállalási - Tárgyi eszközgazdálkodás - Anyaggazdálkodás - Humán erőforrás és bérelszámolási - Utaztatói - Gépjármű költségelemző - Lakástámogatási - Dokumentumarchiváló

Globo Bóra bér program

Globo Bóra bér program

Bérszámfejtő program. Garanciával vásárolható, gyorsan és könnyen tanulható Bórabér bérszámfejtő szoftver. Többféle bérleti konstrukcióban is elérhető bérszámfejtő program. Adóbevallások könnyű, és gyors elvégzése a Bóra bérszámfejtő program segítségével. Kiknek ajánljuk a Bóra bérelszámoló szoftvert? azoknak a szakembereknek, akik egy könnyen kezelhető, jól átlátható és gyorsan tanulható bérszámfejtő programot keresnek akiknek fontos a naprakész bérelszámolás és, hogy a ABEV feladások könnyen, pár gombnyomással megoldhatók legyenek azoknak, akik az évenként jelentkező, nagyobb összegű vételi és frissítési díj megfizetése helyett inkább egy kedvező áru, havidíjas bérleti konstrukciót választanának

Helix Software - Számlázó és készletnyilvántartó

Helix Software - Számlázó és készletnyilvántartó

Nagy funkcionalitású számlázó és készletnyilvántartó program kis- és közepes vállalkozások részére. Tartsa egy kézben a számlázást és a készletnyilvántartást számlázó és készletnyilvántartó programunk segítségével! A Helix.Business számlázó és készletnyilvántartó program komplex megoldást nyújt munkafolyamatai automatizálására. Segítségével egyszerűen és gyorsan nyomon követheti raktárkészletében bekövetkezett változásokat, anélkül, hogy személyesen felügyelné munkafolyamatait. Emellett gyors és igényes számlákat készíthet, növelve cége pozitív megítélését. Átláthatóbb ügyvitel: a Helix.Business számlázó és készletnyilvántartó program segítségével a számlázás és készletkezelés folyamatait egy rendszerben tudja ellátni. Komplex kimutatás centrum: a Helix.Business számlázó és készletnyilvántartó program kimutatásai, nyilvántartásai segítségével a munkájához szükséges minden fontos adatot elérhet néhány perc alatt (termékek, szolgáltatások, ügyfelek vonatkozásában is). Biztonságos adattárolás: számlázó és készletnyilvántartó rendszerünket komoly biztonsági elvárásoknak megfelelően alakítottuk ki, így cége adatait biztonságban tudhatja. Igényes megjelenést biztosít: a Helix.Business számlázó és készletnyilvántartó program segítségével a cég arculatához igazodó, egyedi logóval ellátott, gyors és igényes számlák

HessynPénztár házipénztár program

HessynPénztár házipénztár program

A programmal korláltlan számú cég bevételi és kiadási pénztárbizonylatát lehet elkészíteni illetve pénztári nyilvántartását lehet vezetni. A programcsomag részei: Cég adatainak nyilvántartása, partnertörzs kezelése Több pénztár kezelése Pénztáros és utalványozó nyilvántartása Bizonylat adatbevitel/nyomtatás: a beviteli mezők, illetve a nyomtatási adattartalom megegyezik az eredeti bevételi és kiadási pénztárbizonylaton szereplő rovatokkal Elszámolási előlegek nyilvántartása Sztornózási funkció Lehetőség van pénztárjelentő vezetésére, pénztárbizonylat kiállítás nélkül, ill. a kézi tömbben kiállított bizonylatok felvitelére. Bizonylatok újranyomtatása Valutapénztárak kezelése Pénztár átadás-átvételi jegyzőkönyv készítése Feladásfile-t lehet készíteni a Hessynkettős program részére

HostWare Hotel- szállodai és éttermi szoftver

HostWare Hotel- szállodai és éttermi szoftver

A turizmus területét ellátó szoftverház, szállodai szoftver, éttermi szoftver ajánlattal A HostWare Kft. két évtizedes fejlesztési- értékesítési- támogatási tevékenysége eredményeképpen Magyarország legnagyobb felhasználókörű szállodaszoftver szállítójává vált. Termékpalettája kiterjed a szállodai-, éttermi-, SPA-, valamint a készlet- és pénzügyi területekre. Jelenleg több mint 420 hotel használ HostWare szállodai szoftvert Magyarországon, Romániában és Ausztriában. A saját fejlesztésű rendszerhez biztosított támogatási szolgáltatások: szabályzó változások követése éjjel-nappali szoftverügyelet felhasználó igénye szerinti kiegészítés technikai továbbfejlesztés

Hirdetés
iDeal értékesítési CRM rendszer

iDeal értékesítési CRM rendszer

Az iDeal CRM szoftver egy átlátható, mégis sokoldalú ügyfélkapcsolat-kezelő alkalmazás, amely egyszerűen követhetővé teszi a partnerekhez kapcsolódó történéseket és a jövőbeni tennivalókat. Segítségével felszámolhatóak a kusza és pontatlan Excel táblázatok és a papírfecnikre firkáltemlékeztetők - minden üzleti adat egy helyen, könnyen és gyorsan visszakereshetően tárolható. A szoftver azonosan kialakított felhasználói felülettel és funkcionalitással egyaránt elérhető Mac OS X és Windows operációs rendszeren is. Minden iDeal CRM szoftver tartalmaz egy a NAV (Apeh) által elfogadott számlázó programot is, mely egyaránt használható Mac OS X és Windows operációs rendszerekkel! A szoftver 2004 óta van jelen a magyar, és 2008 óta a nemzetközi piacon. A szoftver főbb funkció szerint az alábbi területeken alkalmazható: kapcsolatok és partnerek nyilvántartartására számlázásra, vagy az eladási adatok gyűjtésére egyszerű raktárkezelésre projectek nyilvántartására és nyomon követésére vevőtörténet és a partnerekkel történt események rögzítésére partnerekkel kapcsolatos jövőbeni feladatok kezelésére partnerekkel kapcsolatos tudásbázis, szerződés nyilvántartás kezelésére levél és körlevél küldés online e-mail marketing rendszerekkel való összekapcsolás

Ideasol CRM rendszer

Ideasol CRM rendszer

Az ügyfelekkel és a vevőjelöltekkel kapcsolatos összes esemény, információ tárolható, rendszerezhető és kikereshető a IDEASOL CRM Rendszerből. A munkatársak a munkájukhoz szükséges összes információhoz hozzáférnek, akár okostelefonjukon is - bárhol. Ne feledje, a jogosultság beállításoknak köszönhetően munkatársai csak a számukra engedélyezett adatokat láthatják. A CRM Rendszer segítségével figyelemmel kísérheti a tervek megvalósulását, a várható bevételeket, a kollégák munkáját, eredményeit. Kiküszöbölhetőek a szabadságolások, vagy a munkaerő távozása által okozott információvesztések, megakadályozható az értékes ügyfél adatok eltulajdonítása. További információkat nyerhet ki a cég bevételeinek növelésével, felesleges költségek kiszűrésével, a stratégiai döntések meghozásával kapcsolatban. 'Az IDEASOL CRM Rendszer a sikeres eladás titka!' Többet nyújt a konkurenseinél, mert: Bárhol elérhető Minden olyan eszközön tudja használni, amelyen böngésző fut. Valamennyi jelentős böngészőn és operációs rendszeren működik. Utazzon a Bahamákra és ellenőrizze közben, hogyan dolgoznak Ön nélkül kollégái, alkalmazottai. Egyszerűbb értékesítés a CRM Rendszerrel A CRM Rendszer segíti Önt, hogy Ön és az értékesítők egy közös rendszerben láthatják a már meglévő és leendő partnerek, valamint az érdeklődő jelöltek adatait, levelezését, az ügylettel kapcsolatos teendőit, időpontjait.

Ikron Dokumentumkezelő modul

Ikron Dokumentumkezelő modul

A Dokumentumkezelő tárolja a PEAS Vállalatirányítási Rendszer által kezelt összes digitális állományt. A dokumentumok számos szempont alapján - akár a bennük lévő tartalom alapján is - kereshetők, csoportosíthatók, kivonatolhatók. A Dokumentumkezelő modul iktató rendszerként is, támogatja az ügyvitel menetét. A Dokumentumkezelőben az iratokhoz való hozzáférés komplex módon szabályozható, beállítható, ezzel biztosítva az illetéktelen hozzáférés kiszűrését. Bármilyen méretű vállalatról legyen szó, rengeteg dokumentum keletkezik a működése során, amelyeknek a nyilvántartásában és rendszerezésében nélkülözhetetlen segítséget nyújt a Dokumentumkezelő. Ma már a dokumentumokat célszerű elektronikusan (is) nyilvántartani és tárolni. A modul segítségével teljes körű elektronikus kezelést végezhetünk. Ennek számos előnye van: a környezetkímélő munkavégzés, a takarékosság, kereséssel töltött idő lerövidülése. A Dokumentumkezelő keresési funkciója a dokumentumok tartalmába is ?belelát?, amely átlagban 30%-kal lerövidíti a keresésre fordított időt.

Ikron Házipénztár Modul

Ikron Házipénztár Modul

Mind a készpénzmozgások nyomon követése és naprakész vezetése, mind pedig a pénztárbizonylat és pénztárjelentések elkészítése - kézi adminisztráció esetén - sok munkát és komoly erőfeszítést vesz igénybe. Ám ha ezeket a folyamatokat egy gyors és megbízható, automatizált rendszer látja el Ön helyett, rengeteg időt és energiát spórolhat meg. A PEAS Házipénztár modul lehetőséget biztosít a kezelt pénztárak egyenlegének és a pénztárakon keresztül történő ki- és befizetések nyilvántartására. Ily módon alkalmunk nyílik a rendszerben rögzített vevő- és szállítói számlák készpénzes kiegyenlítésének rögzítésére. A modul minden tranzakcióról bizonylatot készít, mely archiválásra kerül, így Ön a későbbiekben bármikor elérheti. Olyan vállalkozásoknak ajánljuk, akik nap mint nap jelentős készpénzforgalmat bonyolítanak le. Számviteli ügyintézésük során a pénztárbizonylatok és a pénztárjelentés használata mellett döntöttek és szeretnék mindig tisztán látni egyenlegüket.

Ikron Partnerkezelő modul

Ikron Partnerkezelő modul

A partnerkezelő adja a PEAS Vállalatirányítási Rendszer alapját. Itt tároljuk dolgozóink, ügyfeleink, ügyfeleink telephelyei és ügyfeleink kapcsolattartói adatait. Ügyfeleinkhez tetszőleges számban rendelhetünk telephelyeket és kapcsolattartókat. A partnertörzs karbantartása magában foglalja a partnerek közti kapcsolatok kezelését és a partnerek csoportokba sorolását is. A személyszerű partnerekhez felhasználót, a felhasználókhoz pedig jogosultságokat rendelhetünk. A PEAS rendszer több szintű jogosultság kezelést valósít meg. A felhasználókhoz szerepkörök rendelhetők. Jogosultságokat szerepkörökhöz, vagy közvetlenül egy-egy felhasználóhoz is rendelhetünk (egyéni jogosultságként). A felhasználó megkapja minden szerepköre jogait. A modul felelős a címtörzs kezeléséért is. Lehetőség van az országokat, megyéket, településeket, és utcákat dedikált felületen is szerkeszteni a megfelelő jogosultsággal, de a felhasználók címüket megadva is pótolhatják a még hiányzó adatokat.

InCash és hasonló számlázó programok

InCash és hasonló számlázó programok

A különböző számlázó programok összehasonlítása időigényes feladat, mely vállalkozói mindennapjaidba nem biztos, hogy belefér. Pedig egy testre szabható, áttekinthető és egyszerűen használható számlázó program fél siker! Elektronikus számlázási lehetőséget keresel? Idegen nyelven állítanád ki dokumentumaidat? Vagy egyszerűen csak egy díjmentes szoftver kell, villámgyorsan? Töltsd ki számlázó választó tesztünket, élj elemzéssorozatunk adta lehetőséggel, és az ésszerű döntés garantált. Számlázó választó oldalunkon többek között a Billingo, a Naturasoft és a Clearadmin elemzéseit olvashatod el.

InCash iktató program

InCash iktató program

Az InCash Iktató program a kis- és középvállalatok dokumentumiktatási problémáját oldja meg. A papír alapú és elektronikus dokumentumok biztonságosan tárolhatók, felhasználhatók. A rögzített dokumentumokat iktatócsoportokba, az iktatócsoportokat pedig dossziékba rendszerezheti. A programban tetszőleges számú és elnevezésű dossziét és dossziénként tetszőleges számú és elnevezésű iktatócsoportot hozhat létre. Az iktatócsoportok a könyvtár-rendszerből ismert, úgynevezett 'fa' struktúrában foglalnak helyet. Ezek segítik a könnyebb tájékozódást és az átláthatóságot. A keresés funkcióval a rögzített vagy importált dokumentumok között kereshet. Bármilyen adat megadható keresési feltételnek, majd a kívánt dokumentum igény esetén szerkeszthető, megtekinthető. A programban feladatok oszthatók ki, melyeknek beállítható a sürgősségi fokozatuk, témakörük, határidejük. A feladatokat felhasználókhoz lehet rendelni, így minden olyan dokumentum rejtve marad az illetéktelen felhasználó előtt, mely nem kapcsolódik munkaköréhez. A feladatokhoz csatolható minden olyan dokumentum, mely az elvégzéséhez szükséges lehet, mint például képek, e-mailek. Az Iktató program együttműködik az InCash számlázó szoftverekkel, melyek segítségével egy komplex ügyviteli rendszert alakíthat ki.

InCash számlázó és készletkezelő programok

InCash számlázó és készletkezelő programok

Az InCash számlázó, készletnyilvántartó valamint vállalkozásirányító program több mint egy évtizede tartó folyamatos tervezés és fejlesztés eredménye. Termékeink minden pillanatban megfelelnek a törvényi előírásoknak és a felhasználói elvárásoknak. Valljuk, hogy mindemellett felhasználóbarát, könnyen kezelhető és tanulható szoftverekkel kell ügyfeleink rendelkezésére állnunk. Jelenlegi termékkínálatunk az egyéni vállalkozóknak, szolgáltatást végző cégeknek, bolttulajdonosoknak, kis- és nagykereskedőknek egyaránt megfelelő megoldásokat kínál. Szoftvereink moduláris felépítésűek, ami lehetővé teszi, hogy csak azokat a modulokat vásárolja meg, melyeket ténylegesen használ. A programok együtt növekednek vállalkozásával, folyamatosan hozzájárulva az ügymenetének egyszerűsítéséhez, gyorsításához. A programok és a demo változatok az indítás után azonnal használhatóak, és minden funkciójuk elérhető. Professzionális ügyfélszolgálat segíti a felhasználókat és az érdeklődőket telefonon, e-mailben és távoli eléréssel. Szoftvereink használatával áttekinthetőbbé és gyorsabbá válik ügymenete, mi így járulunk hozzá vállalkozásának eredményesebb működéséhez.

Tuti menü