Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Ügyviteli programok - általános és speciális témák linkgyűjtemény linkjeinek képes leírásai - keresés a linkek között: Contorg - eVIR [2. oldal]
részletek »

Ügyviteli programok - általános és speciális témák képes leírás: Contorg - eVIR [2. oldal]

Képes leírás

Itt vagy: ugyviteliprogram.tlap.hu » Képes leírás
Keresés
Találatok száma - 131 db
Contorg - Evolut könyvelőprogram

Contorg - Evolut könyvelőprogram

A Windows-alapú főkönyvi rendszerünkből az Evolut ECO és Evolut MKV változatot egyszerű, deviza, gyűjtő- és költséghely nélküli könyveléshez, az Evolut PRO verziót minden lehetőségre készen álló szolgáltatók, illetve saját könyvelési apparátussal rendelkező vállalatoknak javasoljuk. - Teljesen integrált működés - Egységes ügyviteli rendszer - Szakmailag korrekt nyelvezet - Két évtizedes tapasztalat Előnyök: Moduláris bővíthetőség - Önműködő devizaműveletek - Hozzáértő, profi szakmai háttér - Mikro és kisvállalkozásoknak is

Contorg bér-, és munkaügyi rendszerek

Contorg bér-, és munkaügyi rendszerek

Bérprogramjaink két felhasználói kör számára készülnek: könyvelőirodai és vállalati felhasználók részére. A könyvelőirodai bérrendszer a Contorg Evolut Bér- és Munkaügyi rendszer - kisebb létszámú (2-400 fő) cégek bér- és munkaügyi feladatainak ellátására alkalmas. Középvállalati ügyfeleink számára készített TB-modullal kiegészíthető, adatbányászatra használható, hálózaton futó több ezer fős létszám kényelmes rendezését biztosító bérügyviteli rendszerünk a Contorg ContMaster Bérrendszer. Integrált működés Egyszerű bérszámfejtői munkafelület Automatizált számfejtés Paraméterezhető kifizetési jogcímek

Credit bérszámfejtő program - Unit software

Credit bérszámfejtő program - Unit software

A Credit multi bérszámfejtési rendszer, könnyen kezelhető, logikus felépítésű korlátlan számú dolgozó és cég bérszámfejtésére alkalmas szoftver. A rendszer kezeli a munkaviszonyban és más egyéb jogviszonyban kifizetett összeget. Teljeskörű adó és járulékelszámolás mellett több mint 100 beépített különböző kifizetési jogcímet kezel a szoftver. A havi elektronikus bevallásokat egy kattintással elkészíti a program és automatikusan megjeleníti az AbevJava nyomtatványkitöltőben Mit szólna egy olyan megoldáshoz, ami a dolgozók bérét csoportosan egy gombnyomásra számfejtené? Ha nincs változás, akkor ezt használhatja, csak azokat kell egyenként számfejtenie, akiknél valami változás van a normál esethez képest. Számfejtés csoportosan: a névsorból kijelöli azokat a dolgozókat, akiknél nem volt semmi változás, majd számfejtés- és már készen is van. Csoportos adatrögzítés: a kijelölt dolgozóknak egyszerre adhat meg egy új juttatási vagy levonási tételt. Más alapadatokat és havi adatokat is módosíthat csoportosan a kijelölt munkatársaknál. A szükséges összes lista nyomtatása egy gombnyomásra: bejelölheti a listák közül, hogy melyikeket szeretné kinyomtatni és egy gombnyomásra a program elkészíti az összes listát akár az összes cégre vonatkozóan anélkül, hogy külön-külön ki kellene ezeket választania. Bér listavarázsló

DeltaConto könyvelési rendszer

DeltaConto könyvelési rendszer

Gyors adatrögzítést tesz lehetővé, és azonnali főkönyvi számla és folyószámla egyenlegfigyelést valósít meg. Használható az automatikus kontírozás, ami nagyon meggyorsítja az adatfeldolgozást. A számlatükörből választhat egy gombnyomásra, de bővítheti is a számlatükröt, akár könyvelés közben. A könyvelési tételen belül több ÁFA kulcs is használható. A könyvelési tételekhez tetszőleges hosszúságú megjegyzések kapcsolhatók. Különböző színekkel jeleníti meg a rendszer a tartozik és követel egyenlegeket, ezáltal is segítve a felhasználót. A főkönyvi számlaszámok egyenlege könyvelés közben is követhető. Folyószámla kezelése; a számlák részben is kiegyenlíthetők. Előlegszámláknál a kötésszám tájékoztató adatot szolgáltat az előlegszámlákról, a hozzájuk kapcsolódó végszámlákról, illetve a kiegyenlítésről. A lekönyvelt tételekről etikett nyomtatható, így nem szükséges a lekönyvelt bizonylatra kézzel ráírnia a számviteli törvény által előírt adatokat. Az egyes funkciókat és teendőket a program élőszóval is bemondja. (A számítógépben hangkártya szükséges e funkcióhoz.) Új év könyvelésének elkezdésekor a törzsadatok és a rendezetlen folyószámla-tételek átemelhetők az előző évről. Átalakuló cégek, előtársaságok esetében a törzsadatok átemelhetők az új cégbe.

Depo Tourist utazási irodák szoftvere

Depo Tourist utazási irodák szoftvere

A DEPO Tourist program utazási irodák számára kiváló megoldást nyújt az irodai nyilvántartási munkában. A DEPO Tourist fő funkciói, jellemzői: A szoftver lehetővé teszi, hogy az iroda igény szerint utazás szervezésre vagy utazás közvetítésre használja a szoftvert. Beutaztatás szervezése, idegen nyelvű dokumentumok, számla. Ügyfél adatbázis: ügyfelek, partnerek nyilvántartása. Utazási szolgáltatás rögzítése tételesen (szabadon kialakítható típusok), utaslista szerkesztése. Előre felrögzíthető utak, szolgáltatások a terméklistában. Utazással kapcsolatos nyomtatványok nyomtatása: voucher, megrendelő. Partnerek közötti elszámolások számolása és nyomtatása: rendelés, rendelés visszaigazolás / jutalék elszámolás. Számlázás, számlák napi zárása, napi pénztárjelentés. Számlázás a szolgáltatás alapján, terméklista alapján, vagy listáktól és szolgáltatástól függetlenül is. Számlázás Ft-al, Euroval, angol nyelvű számla Kerekítés a 2008 március 1-től érvényben lévő szabályok szerint, adószám megjelenítése Árrés ÁFA feltüntetése A megrendelőtől kétféle módon történhet díjbeszedés: számla alapján vagy bevételi pénztárbizonylattal. Előleg számla, végszámla készítése automatikusan, dátumok automatikus beállítása. Határidők kezelése, automatikus figyelmeztetés az út megkezdése előtt, figyelmeztetés számlatartozásokra, ki nem fizetett szolgáltatásokra. Körlevelezés, értesítések E-mailban

DEPO Üzletkötő program

DEPO Üzletkötő program

Üzletkötők, marketingesek, tanácsadók, területi képviselők ügyfél kapcsolati szoftvere. A szoftver hosszabb időtartamú ügyletek, ügyfelekkel kapcsolatos nyilvántartások, feladatok, munkák nyilvántartásában és a gyors visszakeresésben nyújt segítséget. Alkalmas az ügyekkel kapcsolatos levelezések, különféle iktatások, dokumentumok, csatolt állományok (dokumentumok, fotók) rendszerezésére, nyilvántartására. Lehetőség van továbbá a levelezéssel kapcsolatos postai nyomtatványok nyomtatására is. A DEPO Üzletkötő program fő funkciói, jellemzői: Ügyfél adatbázis Ügyfelek nyilvántartása, ügyfeleknek végzett munkák és kapcsolattartás teljes áttekintése, kapcsolódó dokumentumok szervezése Ügyek tervezése és előírása munkatársak részére sablon alapján Egy bizonyos ügy kapcsán elvégzett részfeladatainak nyilvántartása és számlázása Felhasznált anyagok és szolgáltatások nyilvántartása akár számlázás nélkül is, az ügy költségeinek áttekintése, utólagos számlázása Cikkszám adatbázis, készletnyilvántartás Számlázás, bevételi pénztárbizonylat, proforma számla, több pénztár kezelése Határidők kezelése, automatikus figyelmeztetés aktuálisan elvégzendő munkákra Körlevelezés, sablon alapján értesítések küldése E-mailben Postai nyomtatványok: boríték, etikett címzés, ajánlott feladóvevény, utánvét, csekk, stb. nyomtatás Marketing munkát támogató sokféle kiegészítés, teljesítmény összegzése

Diamond Stúdió készletkezelő számlázó rendszer

Diamond Stúdió készletkezelő számlázó rendszer

Testre szabott, igényeinek mindenben megfelelő készletkezelő és számlázó programot kínálunk, melyben minden funkció megtalálható, amire szüksége van! A programban minden bizonylatot az Ön igényeinek megfelelően alakítunk ki, az adattartalmat (a törvényi előírások mellett) Ön határozza meg, így bármilyen területen is tevékenykedjen a cége, minden igényt kielégítő programmal dolgozhat. Bizonylatok: A bizonylatok egymásra épülnek, igény szerint bármelyikből ki lehet állítani a következőt egy lépésben. - Díjbekérő - Profoma számla - Előlegszámla - Kimenő számla - Szállítólevél - Árajánlat - Vevői megrendelés (a vevőinktől érkező megrendelések) - Készletfoglalási bizonylat - Szállítói megrendelés (beszállítóink felé leadott rendelések) - Munkalapok - Árukísérő, kiszállítási bizonylat - Pénztárgépes nyugta adatainak rögzíthetősége - Leltárbizonylat - Bejövő szállítólevél - Bejövő számla - Fizetési felszólítás - Bizományba adás / bizományba vétel kezeléséhez szükséges bizonylatok stb... Vonalkód kezelés, Qualitysoft kettős könyvelővel integrált rendszer építhető ki Temérdek kimutatás Teljes körűen cégre szabható

DodoSoft Delta integrált rendszer

DodoSoft Delta integrált rendszer

Kis- és középvállalatok részére ideális választás a Delta Integrált Vállalatirányítási Rendszer. Komplett megoldást kínál bármely területen működő kereskedelemmel, szolgáltatással vagy termeléssel foglalkozó vállalatok számára egyaránt. A Delta egy komplex alaprendszer a cégek ügyviteléhez. Ennek a megoldásnak a révén, a felhasználó nem egy merev, 'dobozos' szoftvert kap, hanem egy olyan ügyviteli rendszert, melynek segítségével a program könnyen és gyorsan a felhasználó igénye szerint, akár aktív közreműködésével rászabható az adott cégre. A felhasználók számára fontos, hogy nem 'hagyjuk magára' a szoftverrendszert, hanem szükség esetén folyamatos követést ill. fejlesztést biztosítunk ügyfeleink számára.

Dolphin Cash Házipénztár program

Dolphin Cash Házipénztár program

A Dolphin Cash Házipénztár program legfőbb célja, hogy helyettesítse a papír alapú bevételi és kiadási pénztárbizonylatokat, nyilvántartsa a pénztárak pénzmozgásait, egyenlegét. A Dolphin Cash Házipénztár program segítségével a bizonylatokat egyszerűen és gyorsan kiállíthatja, és akár több példányban is nyomtathatja. A korábban elkészített kiadási és bevételi pénztárbizonylatait a bizonylatok listájában megtekintheti, és akár utólag is kinyomtathatja. A korlátlan számú pénztáraknál külön-külön beállíthatja azt is, hogy a pénztárak zárását napi, heti vagy havi rendszerességgel kívánja-e kezelni. A Házipénztár program önmagában is működő program, de méretét és egyszerűségét tekintve kiegészítő modulnak tekinthető, amely számos Dolphin programmal képes együttműködni. A Házipénztár programhoz hozzátartozik a Dolphin Contacts partnerkezelő modul, amelyben a kiadási és bevételi pénztárbizonylatokra kerülő partneradatok kerülnek eltárolásra. Emellett a Dolphin Házipénztár program összekapcsolható a Dolphin Számlázó és számlaérkeztető programmal, így beállítható például az is, hogy a Számlázó programban, készpénzes számla kiállításával vagy érkeztetésével egy-időben elkészüljön a mozgásnak megfelelő pénztárbizonylat. Ezen kívül a Házipénztár program összekapcsolható a Dolphin Beléptető és jogosultságkezelő modullal is.

Hirdetés
E-bone SAP Business One

E-bone SAP Business One

SAP Business One értékesítés, tanácsadás, starter pack, compact Az SAP Business One olyan vállalatok számára ajánlott, amelyek hatékonyságuk fokozása érdekében, illetve növekedésük kényszerében optimalizálni akarják üzleti folyamataikat. E vállalatoknak egy gyorsan bevezethető, könnyen használható, és a jelenlegi IT infrastruktúrájukat a lehető legjobban felhasználó rendszerre van szükségük. Az SAP Business One-t kifejezetten a 5-350 főt foglalkoztató cégekre fejlesztette ki az SAP. A rendszert jelenleg 14 nyelven 22 országban használják. Az egyes országokban az eltérő törvényi szabályozások miatt országonként lokalizált változatok érhetők el. Az SAP Business One egy olyan logikus, áttekinthető felépítésű, könnyen kezelhető felületű, Microsoft Windows környezetben működő rendszer, amely számos konfigurációs lehetőséggel rendelkezik. Gyorsan bevezethető, skálázható, nagy teljesítményű és igen megbízható alkalmazás. Nyílt szabványokon alapul, így belőle összetettebb megoldások is könnyen kialakíthatók, illetve integrálhatók más rendszerekkel. Az SAP Business One számos olyan innovatív megoldást tartalmaz, amely lehetőséget nyújt a puszta adatok értékes információkká alakításához. A Drag∓mp;elate funkció segítségével a felhasználók eltérő adatbázisokból is könnyen áthúzhatják munkaasztalukra az információkat. E szoros integráció új távlatokat nyit más üzleti rendszerek szám

Egyszerű számlázó program ami ingyenes

Egyszerű számlázó program ami ingyenes

Egy átlátható és élvezetesen használható számlázó programot keresel, mely megkönnyíti a mindennapjaidat? A Billingo számlázó szoftvert úgy alakítottuk ki, hogy jelentős terhet vegyen a válladról ? a számlázó és raktárkezelő program nemcsak a webáruház számlázást képes automatizálni, hanem a készletkezelés összekapcsolásával nyomon követheted vele a készletgazdálkodás minden mozzanatát. A többi számlázó szoftver közül kiemelkedik letisztult felületével, funkciógazdagságával valamint mobil számlázás lehetősége miatt. Sőt! A számlázási programok zömével ellentétben euro számla kiállítására is alkalmas.

Eniac Computing - AB4 integrált vállalatirányítási rendszer

Eniac Computing - AB4 integrált vállalatirányítási rendszer

Vállalatirányítás Könnyedén! Integrált ügyviteli és számviteli rendszereink bevezetésével bármilyen méretű vállalat optimalizálhatja teljesítményét, azaz gazdaságosabban és hatékonyabban működhet. Korszerű vállalatirányítási rendszer és komplex szolgáltatáscsomag egy kézből Innovatív vállalatirányítási szoftvereink mellet olyan komplex szolgáltatáscsomagot is kínálunk ügyfeleinknek, amely elősegíti a vállalatok gazdaságosabb és hatékonyabb működését. Meggyőződésünk, hogy egy sikeres vállalatirányítási rendszer jóval több, mint pusztán egy jól működő szoftver. Tevékenységünk során ezért kiemelt hangsúlyt fektetünk a támogató szolgáltatásokra a termék kényelmes és felhasználóbarát alkalmazásának elősegítésétől kezdve a stratégiai tanácsadáson át az egyedi igények megvalósításáig. Szakértői csapatunk elkötelezett aziránt, hogy a szoftvereink által kínált előnyök minél egyszerűbben és a lehető legrövidebb idő alatt értékké váljanak partnereink számára.

EnterSys Integrált Ügyviteli Rendszer

EnterSys Integrált Ügyviteli Rendszer

Az EnterSys ügyviteli szoftver megoldásaival, komplex szolgáltatásaival és az elmúlt 20 évben több száz sikeres rendszerbevezetéssel alapozta meg sikerét. Ügyviteli termékeinket úgy alakítottuk ki, hogy minden cégméretnek megfelelő és tudásukban is kiemelkedő megoldásokkal segítsük ügyfeleinket. Az integrált rendszer tartalma: - Kettős könyvvitel - Pénzügy - Házipénztár - Mérleg- és eredménykimutatás - Munkaügyi és bérelszámolási rendszer - Számlázás - Árajánlat és Rendelésfelvétel - Tárgyi eszköz elszámolás - Készletgazdálkodás - Iktató Bővíthetőség Az EnterSys integrált ügyviteli rendszer moduláris felépítésű, az egyes modulok önállóan is használhatók. A rendszer az Ön és cége igényei szerint összeállítható. Cége növekedésével az ügyviteli rendszer is bővíthető

ERP Consulting - SAP

ERP Consulting - SAP

Az ERP Consulting 1999 áprilisában jött létre, azzal a célkitűzéssel, hogy ügyfeleinek színvonalas SAP vállalatirányítási tanácsadási tevékenységet nyújtson. Vezetői és tanácsadói a cég megalakulását megelőző 6-8 évben már a hazai SAP tanácsadói piac élvonalát alkották, és ez a Szakmai műhely szemlélet töretlenül érvényesül a jelen pillanatig is. Ennek eredményeképpen tulajdonosi, ügyvezetői, vezetői szinten is szakmailag elismert és elkötelezett emberek alkotják a stabil hátteret a színvonalas munkához. Az ERP Consulting Kft. egy vezetői SAP tanácsadó cég.

Éttermi és szállodai szoftverek

Éttermi és szállodai szoftverek

Szállodát, éttermet, netán fitness termet vagy wellness központot üzemelhet, de nem hallott még az éttermi rendszerek nagyszerűségéről? Itt a remek alkalom a teljes automatizálásra, a menedzsment kialakítására! Keressen minket, igényelje a szállodai szoftver vagy éttermi szoftver programok egyikét! Profi elszámoltató rendszereinket is csak ajánlani tudjuk: a pincér program és a vendéglátó program mindenben a segítségére lesz! Ha megbízható üzlettársakat keres, döntsön ezek mellett! Növelje a bevételét akár már ma!

EuSys kisvállalati rendszer

EuSys kisvállalati rendszer

eusys: számlázás és ügyvitel és kis- és középvállalatoknak a legkedvezőbb áron, túllépve az informatikai és könyvelői szemléleten Számlázás, számlakezelés, e-számlázás, könyvelés, dokumentumkezelés, céges folyamatok: ezen feladatokhoz segítséget nyújt az eusys. Ismerkedjen meg a már piacon levő termékekkel: Számlázó, Számlázó free, Cég-ügyes, Compakta és Könyvelő! Minden eusys termék licenszdíja csupán egyszeri 1000 forint, ezt követően csupán a szoftverkövetésért és az ügyfélszolgálati támogatásér fizet. Tesztelje minden kötelezettségtől mentesen már ma!

eVIR - Online számlázó rendszer

eVIR - Online számlázó rendszer

Manapság elengedhetetlen egy online vállalatirányítási rendszer használata, amelynek segítségével naprakészen nyomon követhetjük vállalkozásunk tennivalóit. Az eVIR - Elektronikus Vállalatirányítási Információs Rendszerünket kis és középméretű vállalatok igényeire szabottan készítettük el. A szoftver segítségével a mindennapi ügyvitelhez szükséges információkat bármikor és bárhonnan elérheti. A felhő alapú szoftver futtatásához csupán internetkapcsolatra és egy webböngészőre van szüksége! Válassza Ön is a tökéletes megoldást cége további növekedéséhez!

Tuti menü