Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Integrált ügyviteli rendszerek közép,-és kisvállalatnak képes leírás - Ügyviteli programok - általános és speciális témák.tlap.hu
részletek »

Integrált ügyviteli rendszerek közép,-és kisvállalatnak - Ügyviteli programok - általános és speciális témák.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: ugyviteliprogram.tlap.hu » Integrált ügyviteli rendszerek közép,-és kisvállalatnak
Keresés
Találatok száma - 12 db
Actual Integrált ügyviteli rendszer

Actual Integrált ügyviteli rendszer

Actual Számla Rugalmasan paraméterezhető, egyszerű, mégis sokfunkciós számlázó szoftver. Actual Számla Plusz Ha a cég teljes pénzügyi helyzetét is szeretné nyomon követni. Actual Készletkezelés Napra kész információ a készletéről néhány gombnyomással. Actual Gyártás Ha egyszerű, mégis sokfunkciós gyártástámogató szoftvert keres. Actual Kereskedelem Gyors és hatékony segítség a napi kereskedelmi ügyviteli teendőkhöz a kapcsolatfelvételtől az eredménykimutatásig. Actual Integrált (ERP) Logikus rendszerbe szervezi a teljes kereskedelmi, készletnyilvántartási, gyártási és pénzügyi folyamatot a kapcsolatfelvételtől az eredménykimutatásig. Moduláris felépítésének köszönhetően mindenki összeállíthatja belőle a saját ügyviteli rendszerét.

Aronic Integrált Ügyviteli Rendszer

Aronic Integrált Ügyviteli Rendszer

1. A számla kiállításával egyidejűleg a számla adatai bekerülnek egy számla, valamint egy hátralékos nyilvántartásba. Így a főkönyvi könyveléstől függetlenül folyamatosan tájékoztatást kaphatunk az ÁFA analitikáról, valamint a tartozások és követeléseink összegéről. A számláról időszakonként feladás készíthető. Ekkor a program az adatokat áttölti a kontírozás eljárásba, ahol a könyvelő ellenőrizheti a tételeket, majd egy gombnyomással könyvelhet. 2. A hátralékos nyilvántartás kapcsolódik a házipénztár(ak) és banki kivonatok nyilvántartásához. 3. A rendszer része egy tárgyi eszköz rendszer, ami nyilvántartásait tekintve mind épületre, mind gépjárművekre alkalmazható. Az időszak végén innen is kérhető főkönyvi feladás. 4. Az alaprendszer része egy számlázó modul. A számlázó modulban a cikkek tételenként főkönyvi számlához köthetők, így a számlázás azonnal a kontírozás ponton keresztül könyvelhető. A számlázó modul kiegészíthető a készlet nyilvántartó és a gyártás és termelésnyilvántartás eljárásaival. 5. A rendszer lelke a főkönyvi nyilvántartás. Használata egyszerű, gyors, rugalmas adatbevitelt és kezelést tesz lehetővé.

DodoSoft Delta integrált rendszer

DodoSoft Delta integrált rendszer

Kis- és középvállalatok részére ideális választás a Delta Integrált Vállalatirányítási Rendszer. Komplett megoldást kínál bármely területen működő kereskedelemmel, szolgáltatással vagy termeléssel foglalkozó vállalatok számára egyaránt. A Delta egy komplex alaprendszer a cégek ügyviteléhez. Ennek a megoldásnak a révén, a felhasználó nem egy merev, 'dobozos' szoftvert kap, hanem egy olyan ügyviteli rendszert, melynek segítségével a program könnyen és gyorsan a felhasználó igénye szerint, akár aktív közreműködésével rászabható az adott cégre. A felhasználók számára fontos, hogy nem 'hagyjuk magára' a szoftverrendszert, hanem szükség esetén folyamatos követést ill. fejlesztést biztosítunk ügyfeleink számára.

EnterSys Integrált Ügyviteli Rendszer

EnterSys Integrált Ügyviteli Rendszer

Az EnterSys ügyviteli szoftver megoldásaival, komplex szolgáltatásaival és az elmúlt 20 évben több száz sikeres rendszerbevezetéssel alapozta meg sikerét. Ügyviteli termékeinket úgy alakítottuk ki, hogy minden cégméretnek megfelelő és tudásukban is kiemelkedő megoldásokkal segítsük ügyfeleinket. Az integrált rendszer tartalma: - Kettős könyvvitel - Pénzügy - Házipénztár - Mérleg- és eredménykimutatás - Munkaügyi és bérelszámolási rendszer - Számlázás - Árajánlat és Rendelésfelvétel - Tárgyi eszköz elszámolás - Készletgazdálkodás - Iktató Bővíthetőség Az EnterSys integrált ügyviteli rendszer moduláris felépítésű, az egyes modulok önállóan is használhatók. A rendszer az Ön és cége igényei szerint összeállítható. Cége növekedésével az ügyviteli rendszer is bővíthető

EuSys kisvállalati rendszer

EuSys kisvállalati rendszer

eusys: számlázás és ügyvitel és kis- és középvállalatoknak a legkedvezőbb áron, túllépve az informatikai és könyvelői szemléleten Számlázás, számlakezelés, e-számlázás, könyvelés, dokumentumkezelés, céges folyamatok: ezen feladatokhoz segítséget nyújt az eusys. Ismerkedjen meg a már piacon levő termékekkel: Számlázó, Számlázó free, Cég-ügyes, Compakta és Könyvelő! Minden eusys termék licenszdíja csupán egyszeri 1000 forint, ezt követően csupán a szoftverkövetésért és az ügyfélszolgálati támogatásér fizet. Tesztelje minden kötelezettségtől mentesen már ma!

Hirdetés
Evolut For Integrált Rendszer

Evolut For Integrált Rendszer

Az Evolut For Integrált Rendszerünk egységes, komplett szoftvercsomag, amit hazai kis- és középvállalatoknak készítettünk - két évtized alatt szerzett tapasztalataink felhasználásával. Ipari, szolgáltatói, és mezőgazdasági tevékenységet végző KKV-ék számára nem csak az 5-ös összköltséges könyvvezetést, hanem az elsődleges 6-os, 7-es könyvviteli rendszert is könnyedén kezeli - a készletgazdálkodási- és befektetett eszközmodulokkal együtt. Az Evolut For rendszer egyik változata a mezőgazdaság speciális állatkönyvelését is automatizáltan végzi - jelentős segítséget nyújtva az e területen működő vállalkozások számviteli tevékenységének minőségi kivitelezéséhez. Az ára kifejezetten jó, még a rendszer bevezetésével együtt is a legkedvezőbb a mai e kategóriában található programok között! Teljes körűen integrált, egyben kezeli a gazdasági szervezetek számviteli, pénzügyi feladatait, széleskörűen kiszolgálja a korszerű vállalatvezetés igényeit, megteremti a vezethető vállalat ügyviteli alapjait. Bátran ajánljuk mezőgazdasági vállalkozások ügyviteli rendszereinek korszerűsítéséhez is, hiszen bevezetésének kockázata csekély, mivel ügyviteli rendszereinkkel két évtizede vagyunk jelen a hazai piacon. Naprakész információ - naprakész vezetés.

exPanda vállalatirányítási rendszer

exPanda vállalatirányítási rendszer

Amit a program nyújt Önnek ... -nagy adatbiztonság (SQL szerver) -felhasználóbarát kezelő felület -bővíthetőség, skálázhatóság -elemzések, kontrolling kimutatások -minőségirányítás támogatása -teljes körű jogosultsági rendszer -papírmentes iroda lehetősége -webes elérés Amit mi nyújtunk Önnek ... -jól megtervezett bevezetés -teljes körű ügyviteli dokumentáció -szoftver és jogszabály követés -folyamatos rendszerfelügyelet -sok éves szakértelem -forródrót, telefonos tanácsadás -igény- és hibabejelentő rendszer -kapcsolat közvetlenül a fejlesztővel Az exPanda programmal elérhető a vállalkozások számára oly fontos hatékony értékesítés, rugalmas ügyrend és olcsó adminisztráció. Program modulok: törzsállományok számlázás ra ktározás, logisztika anyagkönyvelés Ügyfélkapcso lat (crm) főkönyvi könyvelés tárgyi eszközök vezetői információ vevői rendelés szállÍtói rendelés pénzügy szerviz gyártás von alkód webáruház Mikor verzió: A Mikro exPanda programot az évi néhány száz vagy évi néhány ezer bizonylatot előállító mikrovállalkozásoknak ajánljuk, akik a programot nem hálózaton, hanem csak egy számítógépen kívánják futtatni. A korábbi 'dobozos' program helyett forgalmazott új Mikro exPanda program az exPanda rendszer SQL adatmotorját használja, ezért rendelkezik annak minden kényelmi funkciójával és tudásával.

Nagy Machinátor

Nagy Machinátor

A Nagy Machinátor olyan integrált vállalatirányítási rendszer, amely ideális a jól működő kis- és középvállalatok teljes adminisztrációjának ellátására. A program a ProgEn Kft. saját terméke, több mint egy évtizede a piac meghatározó, jó nevű szereplője. Partnereinknek a Nagy Machinátor nyújtotta előnyökön túl stabil, hosszú távú partnerkapcsolatot, rugalmas és ügyfélközpontú megközelítést kínálunk. Amitől a rendszer integrált: Számlázás Készletek Megren delések Pénztár Bank Könyvelés Száll í tólevél és munkalap Bér Az ön számára szükséges területek együttes használatával az adatokat csak egyszer kell rögzítenie, a következő lépéseket hibák nélkül a program végzi. Egy helyen módosítva minden adat aktualizálódik. A szükséges kimutatások napra készen valamennyi területen rendelkezésre állnak.

PEAS Vállalatirányítási Rendszer

PEAS Vállalatirányítási Rendszer

A PEAS Vállalatirányítási Rendszer kifejezetten a magyar KKV-k részére lett kifejlesztve, tekintettel a magyar számviteli, jogi környezetre. Teljes egészében magyar fejlesztésű szoftver. A piacon több nagy és nehézkes vállalatirányítási rendszer érhető el, ezek jórészt túl robusztusak a KKV-k igényeihez, a nagyvállalati megoldások egyszerűsítése pedig túl sok pénzt és kompromisszumot igényel. Már nem csak a multinacionális cégek és nagyvállalatok kiváltsága a vállalatirányítási rendszer használata! Minden fontos funkció egy rendszeren belül. PEAS Vállalatirányítási Rendszer Moduláris felépítés Feladat- és határidő-kezelő, ügyfélkapu Szolgáltatás- és termékcikk-kezelés, raktárkezelés, eszközkezelés, beszerzés CRM, értékesítés Partner nyilvántartás, kommunikáció, hírlevél küldés Kontrolling, HR Pénzügy, számlázás Iktatás, elektronikus dokumentum tárolás és keresé

Hirdetés
QualitySoft -Integrált ügyviteli és számviteli rendszer

QualitySoft -Integrált ügyviteli és számviteli rendszer

A QualitySoft integrált vállalatirányítási rendszer a kis és közepes vállalkozások költséghatékony ideális választása! Professzionális integrált, főkönyvi, Számlázó, készletkezelő, bérelszámoló programok egy egységes moduláris rendszerben az integrált ügyviteli programok szakértőjétől! A rendszer teljes körűen, és rugalmasan testre szabható. Egyszeri adatbevitellel minden modulba bekerülnek az adatok. A kereskedelmi, szolgáltatási vagy gyártási folyamatok teljes lekezelése, a vállalatvezetés részére a vezetői információk kinyerésére a legtöbb információt biztosítja. Ön a számlákat az Integrált Számviteli Rendszerünkben készíti. Az Integrált rendszer a számlákat automatikusan lekönyveli az Integrált rendszer részeként az egyeztetett és általunk megfelelően beállított főkönyvi számlákra a könyvelő programba. A számlázó rendszerben vagy a könyvelő programban berögzített banki kiegyenlítések azonnal láthatóak, és azonnal látható, ha egy partner úgy vásárol hogy nem fizetett korábban. A könyvelő az integrált rendszerünkben végezheti el a bérszámfejtést is akár úgy hogy egy teljesítménybér modulban a dolgozók normáját, darabbérét, teljesítményét naponta vezethetjük. Az átutalásos bejövő számlákat és bér utalásokat a rendszer gombnyomásra a banki terminál programnak átadja és azonnal utalhatók anélkül hogy ezeket fel kellene rögzítenie. Ne küszködjön különálló programokkal !

SUP Integrált számviteli rendszer

SUP Integrált számviteli rendszer

Komplex ügyviteli rendszerünket mindazoknak ajánljuk, akiknek kiemelten fontos az adatbiztonság, valamint az információs rendszer adatainak naprakészsége. A kimutatások széleskörűen paraméterezhetők akár visszamenőleges időszakra is, képernyőre és nyomtatóra is lekérdezhetők. Természetesen a rendszer fel van készítve az EU csatlakozásra. Megoldott a közösségi adószám használata, valamint az APEH által kért ÁFA kimutatások, melyek a termék és szolgáltatás exportot illetve importot tartalmazzák közösségi adószámonként összesítve. A rendszer használata nem igényel számítógépes szakismeretet, de üzemeltetése feltételezi a számítógép biztonságos használatát. Szoftverünk típusrendszerként funkcionál. Egyetlen programverzió létezik minden felhasználónknál, amelyet mindenki saját elvárásainak megfelelően paraméterezhet. Telepítéskor a felhasználó egyedi igényei szerint állítjuk be a környezeti feltételeket. A törzsadattárak kialakításakor - előzetes elemző munka alapján - a felhasználó maga írhatja elő az analitikus nyilvántartásainak tartalmát, s a nyilvántartott kartonok adatféleségének körét, vagyis a rendszer használatának mélységét. Integrált rendszerről lévén szó, a modulok közös adatbázissal dolgoznak. Az adatbázisban kiemelt szerepe van a redundancia-mentesen tárolt törzsadatoknak.

Unit Global vállalatirányítási rendszer

Unit Global vállalatirányítási rendszer

A UNIT GLOBAL vállalatirányítási rendszer komplett, költséghatékony megoldást kínál a pénzügyek, az erőforrások és a folyamatok menedzseléséhez. Rendszer ünk jól skálázható, ezért kis- közép és nagyvállalatok számára is ideális, használatával növelheti a termelékenységet anélkül, hogy a napi üzletmenetet jelentősen át kellene alakítania. A UNIT GLOBAL moduljai közös törzsállományokat használnak, melyek minden modulból egységesen elérhetőek és a feladási feladatok egy gombnyomással elérhetőek. A rendszer hálózatban akár 50 munkaállomáson is képes egyidőben együtt működni. Rendszerünk jellemzői: Áttekinthető felhasználói felület Paraméterezhetőség, rugalmas kialakítás Jelszóval védett hozzáférés, jogosultságok Egyszerűen, könnyen kezelhető megoldások 100%-os jogszabály megfeleltetés Hálózati felhasználás

Tuti menü