Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
CRM és partnerkezelő programok képes leírás - Ügyviteli programok - általános és speciális témák.tlap.hu
részletek »

CRM és partnerkezelő programok - Ügyviteli programok - általános és speciális témák.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: ugyviteliprogram.tlap.hu » CRM és partnerkezelő programok
Keresés
Találatok száma - 7 db
Cobra CRM Rendszer

Cobra CRM Rendszer

A magyar fejlesztésű Cobra CRM rendszer széleskörű támogatást nyújt a partnerkapcsolat (partnertörténet) menedzseléséhez, értékesítési folyamatok követéséhez/értékeléséhez, döntéshozatalhoz. Dokumentum csatolási lehetőséget biztosít a folyamatokhoz. A CRM rendszer segítségével az elvégzendő feladatokat meghatározott szempontok szerint oszthatja ki a dolgozók közt. Bármikor tájékozódhat a feladat aktuális állásáról. A kiadott feladat nem felejtődik el, hiszen csak az előre megadott státusz elérésekor tekinthető elvégzettnek. A CRM rendszer segítségével objektív képet kap munkatársai valós teljesítményéről. Mennyi érdeklődés érkezett, ebből mennyi ajánlat lett és mennyi megrendelés, bevétel keletkezett az adott időintervallumra és/vagy értékesítési menedzserre leszűrve? Erre a CRM rendszer megadja Önnek a választ.

iDeal értékesítési CRM rendszer

iDeal értékesítési CRM rendszer

Az iDeal CRM szoftver egy átlátható, mégis sokoldalú ügyfélkapcsolat-kezelő alkalmazás, amely egyszerűen követhetővé teszi a partnerekhez kapcsolódó történéseket és a jövőbeni tennivalókat. Segítségével felszámolhatóak a kusza és pontatlan Excel táblázatok és a papírfecnikre firkáltemlékeztetők - minden üzleti adat egy helyen, könnyen és gyorsan visszakereshetően tárolható. A szoftver azonosan kialakított felhasználói felülettel és funkcionalitással egyaránt elérhető Mac OS X és Windows operációs rendszeren is. Minden iDeal CRM szoftver tartalmaz egy a NAV (Apeh) által elfogadott számlázó programot is, mely egyaránt használható Mac OS X és Windows operációs rendszerekkel! A szoftver 2004 óta van jelen a magyar, és 2008 óta a nemzetközi piacon. A szoftver főbb funkció szerint az alábbi területeken alkalmazható: kapcsolatok és partnerek nyilvántartartására számlázásra, vagy az eladási adatok gyűjtésére egyszerű raktárkezelésre projectek nyilvántartására és nyomon követésére vevőtörténet és a partnerekkel történt események rögzítésére partnerekkel kapcsolatos jövőbeni feladatok kezelésére partnerekkel kapcsolatos tudásbázis, szerződés nyilvántartás kezelésére levél és körlevél küldés online e-mail marketing rendszerekkel való összekapcsolás

Ideasol CRM rendszer

Ideasol CRM rendszer

Az ügyfelekkel és a vevőjelöltekkel kapcsolatos összes esemény, információ tárolható, rendszerezhető és kikereshető a IDEASOL CRM Rendszerből. A munkatársak a munkájukhoz szükséges összes információhoz hozzáférnek, akár okostelefonjukon is - bárhol. Ne feledje, a jogosultság beállításoknak köszönhetően munkatársai csak a számukra engedélyezett adatokat láthatják. A CRM Rendszer segítségével figyelemmel kísérheti a tervek megvalósulását, a várható bevételeket, a kollégák munkáját, eredményeit. Kiküszöbölhetőek a szabadságolások, vagy a munkaerő távozása által okozott információvesztések, megakadályozható az értékes ügyfél adatok eltulajdonítása. További információkat nyerhet ki a cég bevételeinek növelésével, felesleges költségek kiszűrésével, a stratégiai döntések meghozásával kapcsolatban. 'Az IDEASOL CRM Rendszer a sikeres eladás titka!' Többet nyújt a konkurenseinél, mert: Bárhol elérhető Minden olyan eszközön tudja használni, amelyen böngésző fut. Valamennyi jelentős böngészőn és operációs rendszeren működik. Utazzon a Bahamákra és ellenőrizze közben, hogyan dolgoznak Ön nélkül kollégái, alkalmazottai. Egyszerűbb értékesítés a CRM Rendszerrel A CRM Rendszer segíti Önt, hogy Ön és az értékesítők egy közös rendszerben láthatják a már meglévő és leendő partnerek, valamint az érdeklődő jelöltek adatait, levelezését, az ügylettel kapcsolatos teendőit, időpontjait.

Ikron Partnerkezelő modul

Ikron Partnerkezelő modul

A partnerkezelő adja a PEAS Vállalatirányítási Rendszer alapját. Itt tároljuk dolgozóink, ügyfeleink, ügyfeleink telephelyei és ügyfeleink kapcsolattartói adatait. Ügyfeleinkhez tetszőleges számban rendelhetünk telephelyeket és kapcsolattartókat. A partnertörzs karbantartása magában foglalja a partnerek közti kapcsolatok kezelését és a partnerek csoportokba sorolását is. A személyszerű partnerekhez felhasználót, a felhasználókhoz pedig jogosultságokat rendelhetünk. A PEAS rendszer több szintű jogosultság kezelést valósít meg. A felhasználókhoz szerepkörök rendelhetők. Jogosultságokat szerepkörökhöz, vagy közvetlenül egy-egy felhasználóhoz is rendelhetünk (egyéni jogosultságként). A felhasználó megkapja minden szerepköre jogait. A modul felelős a címtörzs kezeléséért is. Lehetőség van az országokat, megyéket, településeket, és utcákat dedikált felületen is szerkeszteni a megfelelő jogosultsággal, de a felhasználók címüket megadva is pótolhatják a még hiányzó adatokat.

MiniCRM rendszer

MiniCRM rendszer

Segít hatékonyan feldolgozni érdeklődőit, optimalizálni értékesítési folyamatát, több sikeres értékesítést lezárni. CRM rendszer sikeres KKV-knak Segít hatékonyan feldolgozni az érdeklődőket, optimalizálni az értékesítés folyamatát, még több sikeres értékesítést lezárni. Ügyfelek, vevők és feladatok Komoly szoftver egyszerű kezelőfelülettel. Egyszerűen hozzáférhet összes ügyfelének adataihoz, feladatokhoz és a teljes ügyféltörténethez. Ne legyen a saját sikerének áldozata! Ha nem támogatja sikeres növekedését egy megfelelő rendszerrel, váratlan káosz alakulhat ki. MiniCRM segít meghatározni a folyamatokat, növelni az értékesítést, illetve irányítani az ügyfélszolgálati csapat munkáját. Feladatok menedzselése Soha ne feledkezzen meg egyetlen ügyfélről, érdeklődőről sem. Lássa kollégái feladatait. Teljes ügyféltörténet Releváns jegyzetek, e-mailek és dokumentumok. Csoportosítás Mentse el a bármely mezőre beállítható szűréseit, így bármikor megkapja az érintett ügyfelek listáját. Értékesítési folyamat a fókuszban

Unit Transparent CRM program

Unit Transparent CRM program

Unit Transparent CRM program: Minden ügyféladat egy helyen, Jelszó, jogosultsági rendszer Ügyfél információk azonnali megtekintése, Teendők adatainak áttekintése ügyfelenként vagy munkatársanként, Értékesítési események nyomonkövetése és sikerességi mérés Megszemélyesített levelezés Word-ben, e-mail-en Feladatok kiosztása munkatársaknak, Feladatok állapotának ellenőrzése, Ügyfél kapcsolattartók céges és személyes adatai, Feljegyzések az ügyfelekről, Csatolt dokumentumok, Nyitott események, teendők kezelése, akár riasztás beállításával Lezárt események, elvégzett teendők, Ügyfélcsoportok létrehozása, csoportosítás több szempont szerint (pozícionálás), Címlisták létrehozása - érdeklődők, egyéb listák Ügyfél forgalmi adatok azonnal, az integráltan kapcsolódó UNIT számlázó rendszerekből (ha rendelkezik számlázó rendszerrel), Üzenetkezelő rendszer a munkatársak kommunikációjához, Naptár és feladat bejegyzések, figyelmeztetés, teendők, Levelek, ajánlatok, szerződések csatolása az ügyfélhez a CRM rendszeren belül Listák, levél etikettek nyomtatása Hatékonysági kimutatások Hálózati felhasználás, egy időben több munkaállomásról

VisoCRM

VisoCRM

A VisioCRM egy olyan ügyfélmenedzsment rendszer, ami átfogja a teljes vállalati értékesítési, marketing és ügyfélszolgálati területet. Automatizálja és rendszerezi a vállalati folyamatokat ezáltal növelve az értékesítési lehetőségeket és az ügyfélelégedettséget. Néhány jellemző: - Felhőalapú megoldás: használja bárhonnan, bármikor - Nincs installáció, használatra azonnal kész - Folyamatos fejlesztés, frissítések - Alacsony havidíjas megoldás - Mobil megoldás: okostelefonról, tabletről is használható - Terméktámogatás és tanfolyamok - Magyar nyelvű dokumentáció - Egyedi fejlesztések is megrendelhetőek Főbb modulok: értékesítés támogatás, ügyféltámogatás, marketing automatizálás, vezetői jelentések

Tuti menü